De verkiezing van de e-mail man|vrouw van het jaar

Vorig artikel Volgend artikel
De verkiezing van de e-mail man|vrouw van het jaar

De EMMA-nl (Email Marketing Associatie) gaat voortaan door het leven als de e-mail associatie. Dit liet de branchevereniging voor professioneel gebruik van e-mail onlangs weten. "We merkten onduidelijkheid in de markt over het begrip e-mailmarketing. De een refereert puur aan nieuwsbrieven, de ander aan service alerts of proces communicatie en weer een ander aan formats met een puur commerciële boodschap."

"De e-mail associatie wil met haar naamswijziging duidelijk maken dat zij er is voor alle toepassingen waarvoor e-mail wordt ingezet. De verwijzing met de M van marketing in de naam was daarom te beperkt. Dat is de reden van onze herpositionering en rebranding. Het voorstel van het bestuur is met 95% door de ALV aangenomen", aldus Michael Straathof, voorzitter van de e-mail associatie.

Klanten die e-mail serieus inzetten en e-mail dienstverleners, vinden bij de e-mail associatie een centrum voor voorlichting, nieuws en kwaliteitsborging. Volgens Straathof is er veel behoefte aan het verhogen van het kennisniveau en het breder toepassen van beschikbare best practices. Niet alleen bij onze contactpersoon van de vereniging, maar bij alle medewerkers die bezig zijn met e-mail. Dat is de reden waarom de vereniging veel activiteiten organiseert op dit gebied. We zoeken een verbreding en verdieping in toegevoegde waarde van het lidmaatschap.

Om deze ambitie te ondersteunen organiseert de e-mail associatie 2 december voor de tweede keer het succesvolle ‘Sexy E-mail’ evenement. Een energiek en vernieuwend event, wat volop in het teken staat van de mogelijkheden van dit waardevolle en persoonlijke communicatiekanaal. We verwachten o.a. Lisa Harmon, van Smith-Harmon die samen met de 200 aanwezige e-mail professionals live designs gaat beoordelen van vrijwilligers. Ook komt Margaret Farmakis van Returnpath op het podium om het over de toekomst van e-mail te hebben. Geen wollig verhaal, maar juist heel praktische tips wat marketeers morgen kunnen doen om bijvoorbeeld de integratie van social media binnen e-mail te optimaliseren. Met het nieuwe element dit jaar:

De verkiezing van de e-mail man|vrouw van het jaar.

E-mail Man|Vrouw 2010

De e-mail associatie heeft dit initiatief om de mensen in de spotlight te zetten die lef hebben getoond op het gebied van email marketing, degenen die bijzonder creatief met e-mail zijn omgegaan of bijvoorbeeld iemand die e-mail structureel op de kaart heeft gezet binnen een complexe omgeving. 

Bijzondere persoonlijke prestaties met betrekking tot het professioneel inzetten van e-mail als kanaal voor marketing / sales / communicatie / service. Dat is de kern waar deze prijs voor bedoeld is!

-937.jpg

Je kunt jou e-mail topper heel eenvoudig nomineren door snel een mailtje te sturen naar bestuur@emailassociatie.nl met zijn/haar contactgegevens en jouw motivatie om hem/haar te nomineren.

Let op, de inschrijving sluit op 24 oktober as. 

We hebben een indrukwekkende jury voor jullie geselecteerd: Renate Vogt (Wijsman), Egbert Jan van Bel (Beeckestijn), Marion Muetstege (ANWB), Krijn Smits (Pickle Factory), Onno Benninga (KPN) en Marc Borgers (Erelid e-mail associatie). Samen met de aanwezigen zal deze vakjury de terechte winnaar verkiezen op Sexy E-mail op 2 december!

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies