De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
KLM heeft eerder deze week bekend gemaakt de actuele reactietijden voor social media service op de website en Twitter weer te gaan geven. Hiermee laat KLM zien of ze zich houdt aan de belofte om binnen een uur te reageren.
“Wij geloven in de transparantie van social media. Klanten willen weten wat ze van ons kunnen verwachten. We bieden nu direct inzicht in onze reactietijden,” aldus Martijn van der Zee, Senior Vice President E-Commerce Air France KLM.
De actuele reactietijd op social media wordt getoond in de header van Twitter en op de Customer Support-pagina op KLM.com. En binnenkort ook op Facebook.
KLM biedt 24 uur per dag, 7 dagen per week klantenservice in 10 verschillende talen op Twitter, Facebook en VKontakte. Binnenkort wordt dit uitgebreid naar Google+ en Sina Weibo. KLM’s social media-team behandelt zo’n 30.000 berichten per week.
Verder lezen over KLM
Nieuws07.02.2024
KLM zet AI in tegen voedselverspilling
Lifestyle23.10.2023
4x tips voor een onvergetelijke vakantie naar Aruba!
Technology13.10.2023
KLM stapt in Zweedse maker van elektrische vliegtuigen
Nederlandse luchtvaartmaatschappij gaat adviseren bij de ontwikkeling van de ES-30Technology10.10.2023
Gezocht: namen voor nieuwe KLM vliegtuigen
KLM laat het personeel meedenken en -beslissenTechnology26.09.2023
KLM zet volgende stap in de vervanging van de Boeing vloot
KLM kiest voor de Airbus A350 voor lange vluchten.Nieuws10.08.2023
KLM gaat minder naar het Midden-Oosten vliegen
Technology26.04.2023
TU Delft-studenten AeroDelft bouwen waterstofvliegtuig met KLM
Technology29.03.2023