De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Twitter is dicht bij een samenwerking met twee grote televisienetwerken om hoge kwaliteit videocontent en advertenties naar het sociale netwerk te brengen. Dit beweert Bloomberg aan de hand van bronnen die dicht bij de samenwerking staan. Twitter heeft al een tijdje verregaande gesprekken met Viacom en NBC Universal, dit om meer entertainment en nieuws te kunnen streamen in tweets via de website.
Deze deals zouden halverwege mei afgerond moeten zijn. De advertentie-inkomsten zouden onderling verdeeld moeten gaan worden. Twitter heeft al samenwerkingen met ESPN en The Weather Channel, een unieke relatie met Nielsen en nam Bluefin Labs over, het social analytics bedrijf dat in de gaten houdt wat consumenten vinden van tv-shows en commercials die ze zien op televisie.
Deze nieuwe samenwerkingen laten zien dat Twitter steeds meer bezig is om zich te richten op ‘social tv’. De samenwerking met NBC tijdens de Olympische Spelen in Londen vorig jaar was ook succesvol verlopen.
Verder lezen over Twitter
Social Media05.12.2024
Pakjesavond! De leukste inhakers rondom Sinterklaas
Social Media01.12.2024
Deze Week Viral: de koffer in, sloppenmode en meer
Social Media25.11.2024
Bluesky neemt standpunt in tegen AI-training met gebruikersdata
Social Media17.11.2024
Deze week viral: Heel Holland Frituurt, Paul vs Tyson en levende mannequins
Social Media13.11.2024
Dit zijn 3 alternatieven voor social medium X
Social Media04.11.2024
X laat mensen die je hebt geblokt toch je posts lezen
Social Media31.10.2024
Happy Halloween: de leukste posts en inhakers
Social Media27.10.2024