De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Netlog heeft Ned Walley, de eerste European Business Development Executive bij Google, aangeworven als Global Director of Strategic Partnerships. Hij zal het Netlog platform helpen uit te breiden naar potentiële partners in Europa. Zo maakt het bedrijf (PDF) bekend.
Walley heeft ruim 12 jaar ervaring op het gebied van online en nieuwe media. Voor hij bij Netlog in dienst trad, heeft Walley het European Strategic Partnerships team bij Google opgezet.
Daar was hij verantwoordelijk voor het vastleggen en uitvoeren van Googles strategie voor samenwerking binnen belangrijke Europese markten en sloot hij winstgevende samenwerkingsverbanden af met heel wat grote namen – waaronder eBay, Tiscali en Virgin Media.
“Door zijn indrukwekkende en uitgebreide ervaring bij Google is Ned Walley uitermate geschikt om Netlogs community nog sterker en gunstiger voor partners te maken“, aldus Lorenz Bogaert, CEO en mede-oprichter van Netlog. “Hij kan zich op zijn ervaring en contacten beroepen bij het begeleiden van onze teams in Europa en zo ons succes verderzetten.”
Verder lezen over Google
Video10.04.2024
Dit is Google Vids – de nieuwe Workspace app
Search04.04.2024
Google’s zoekmachine gaat geld kosten en dat komt door AI
Search07.03.2024
SEO-tip: 5 dingen die veranderen in de Google-zoekmachine
Coffee corner29.02.2024
Google komt met koddige schrikkeljaar-Doodle
Online22.02.2024
Google onthult na teasen nieuwe loginpagina: amper anders
Gadgets31.01.2024
Waarom een Fitbit gebruiken steeds onaantrekkelijker wordt
Mobile29.01.2024
De meest voorkomende reparaties aan een Google Pixel (en hoe je ze kunt voorkomen)
Online19.01.2024