Marketingmisser van de eeuw?
De kernwaarde, "value for money nemen we mee", zeggen ze bij monde van hun nieuwe voorzitter. Een uitspraak die de gemiddelde Postbankrekeninghouder natuurlijk helemaal begrijpt. ‘Dat is de kracht van de Postbank ING

De kernwaarde, "value for money nemen we mee", zeggen ze bij monde van hun nieuwe voorzitter. Een uitspraak die de gemiddelde Postbankrekeninghouder natuurlijk helemaal begrijpt. ‘Dat is de kracht van de Postbank ING
Ze moeten er zelf ook gek van worden bij de Postbank. De stroom van "Phishing mail" houdt maar aan en lijkt in een nieuwe fase te komen. De taalfouten verdwijnen, ook cybercriminelen hebben een groen boekje, en het gaat...
Een op de vijf consumenten heeft recent een vergelijking van tarieven voor mobiel bellen gemaakt. Dat houdt de aanbieders scherp. Maar een vergelijking van tarieven heeft niet voor iedereen zin. De meeste Nederlanders he...
De Postbank moet er inmiddels zelf helemaal gek van worden want na de Spam van vorige week was het gisteren weer prijs en verscheen er weer een nieuwe variant. Het kan niet anders dan dat het moet lonen om deze Spam te b...
Er zijn nog van die dwazen (zoals ik) die Girotellen. Al jaren. Waarom? Omdat het altijd werkt. En omdat ik mijn financiële gegevens overzichtelijk op wil slaan en beheren. En dat kan niet bij Mijn Postbank.nl. En nu s...
Nog een jaar en dan wordt de Postbank als merk voorgoed begraven. Via een bannercampagne kwam ik op een website van de ING/Postbank die dat nog maar eens aankondigd. Ik hoor wel vaker dat de Postbank voor veel van de kla...