Online07.02.2018

Samen trainen voor de prijs van één met de Dubbeldeal van LECTRIC


Sponsored Story

Als je in online marketing en communicatie zit moet je wel ooit van LECTRIC gehoord hebben. De opleider in dit marktsegment heeft voor iedereen in de online content pipeline wel een training klaar liggen die je kennis kan bijspijkeren.

Aangezien juist die markt vaak sneller beweegt dan je kunt bijhouden naast je eigenlijke werkzaamheden is het wel zo prettig om te kunnen rekenen op een instituut dat altijd up-to-date is en steeds nieuwe pijlen op je communicatie- of marketing-boog kan spannen.

Neem je collega gratis mee

Logischerwijs wil iedereen voor zijn inzet beloond worden, dus kost die hulp ook wat. Vaak worden trainingen nog wel eens aan de kant geschoven door werkgevers omdat het te duur zou zijn, maar LECTRIC wil ook daar wel de helpende hand uitsteken door marketeers, designers, content managers en social media-experts iemand te laten meenemen. Gratis.

Zo krijg je dus een dubbele training voor hetzelfde geld, wat effectief betekent dat je niet alleen bijgespijkerd hoeft te worden en daarna alles moet gaan doen, maar dat je collega ook gewoon mee kan en jullie allebei bij zijn.

advertentie_liggend_2
advertentie_liggend_2

Reuze keuze

Het voordeel van LECTRIC is dat hun aanbod qua trainingen echt van deze tijd is. Naast de al genoemde digitale vaardigheden kun je ook gewoon terecht voor skills als Growth Hacking, Marketing Automation of Contentcreatie en Storytelling. Allemaal onderwerpen waar de meeste opleidingen nauwelijks zelf over gelezen hebben. Tijd dus om er een collega bij te pakken en te gaan!

Of ja, gaan: Zomaar met zijn tweeën komen opdagen is dan weer net iets té vrijblijvend, maar je kunt – als je eenmaal hebt gekeken waar je interesse naar uit gaat – simpelweg de code DUBBELDEAL gebruiken bij het inschrijven op de website.

Dus: Schrijf je in en profiteer van de actie. Je collega – en je baas – zal je dankbaar zijn. En het is nog gezelliger ook.

Verder lezen over E-Learning

De voordelen van visuele content in e-learning

Visuele content is cruciaal in e-learning om de betrokkenheid van de leerlingen te verhogen. Afbeeldingen, video's, infographics en animaties trekken de aandacht en kunnen helpen om complexe informatie op een begrijpelijke en aantrekkelijke manier over te brengen.

DC Business13.06.2024

De voordelen van visuele content in e-learning

​STAP-budget: ontvang subsidie om die Photoshop-cursus te doen

Het is vanaf vandaag mogelijk om STAP-budget aan te vragen. Het is geen geld om lekker naar de kroeg te gaan met je vrienden, maar het is beter dan dat: het is subsidie waarmee je een cursus naar wens kan volgen. Photosh...

Nieuws01.03.2022

​STAP-budget: ontvang subsidie om die Photoshop-cursus te doen

Of maak een reisje naar Dublin
​Nederlandse onderwijs-startup wint Future Play Design Challenge

Het spellensysteem van het Utrechtse Luqo won recent de prestigieuze ontwerpwedstrijd die werd uitgeschreven door CoC Playful Minds en LEGO Ventures. De vakjury, bestaande uit vooraanstaande wetenschappers en experts op...

Startups17.05.2021

​Nederlandse onderwijs-startup wint Future Play Design Challenge

Helft consumenten wil in de toekomst online examinering

De meerderheid (55%) van de Nederlandse consumenten wil bij toekomstig online onderwijs ook examens en toetsen online afleggen. Daarnaast is uitleg via video zeer gewild (47%). Dit en meer blijkt uit de E-Learning Monito...

Online12.01.2021

Helft consumenten wil in de toekomst online examinering

Volg nu de gratis Nationale Artificial Intelligence (AI)-cursus

Bijna alle technologische hoogstandjes en innovaties maken tegenwoordig gebruik van ‘Artificial Intelligence’ kortweg afgekort als AI. Soms lijkt het wel alsof alles er gebruik van maakt. Dat is overigens niet helema...

Technology01.04.2020

Volg nu de gratis Nationale Artificial Intelligence (AI)-cursus

Na de cursus ontvang je direct een certificaat
​Indiase startup Byju’s maakt voor het eerst winst met hun educatieve apps

Een van de grootste startups in India maakt winst. Byju's noteerde in het boekjaar dat eindigde in maart van dit jaar een nettowinst van $ 2,8 miljoen op een omzet van $ 188,8 miljoen. Het jaar daarvoor bedroeg de omzet...

Tech in Asia20.12.2019

​Indiase startup Byju’s maakt voor het eerst winst met hun educatieve apps

Hoe staat het met jouw digitale vaardigheden?

Bijna zeven op de tien Nederlanders in de leeftijd van 18 tot en met 55 jaar vinden het nodig om nieuwe digitale vaardigheden aan te leren. Een kwart heeft moeite om alle technologische ontwikkelingen bij te houden. Zo b...

Online19.01.2017

Hoe staat het met jouw digitale vaardigheden?

Een kwart van alle Nederlanders​ is bang zijn/haar baan te verliezen als gevolg van digitale kennisachterstand
De markt voor digitale bedrijfsopleidingen groeit hard

De markt voor digitale bedrijfsopleidingen is hard aan het groeien. De wereldwijde omzet van 'e-learning', momenteel 91 miljard dollar, zal tot 2018 verdubbelen. Digitale opleidingen bieden bedrijven flinke voordelen: fl...

Online05.07.2014

De markt voor digitale bedrijfsopleidingen groeit hard

Verder lezen over Online Advertising

YouTube-video skipt naar het einde? Dan gebruik je een adblocker

Eerder kon je drie video’s kijken en stopte YouTube er daarna mee, maar nu skipt de video die je aantikt meteen naar het einde en kun je helemaal niet kijken.

Video29.05.2024

YouTube-video skipt naar het einde? Dan gebruik je een adblocker

Adverteren in een podcast: hoe effectief is dat?

Advertising10.04.2024

Adverteren in een podcast: hoe effectief is dat?

Eindhoven Airport heeft in ​Techonomy een nieuwe digitale partner

Eindhoven Airport kiest voor Techonomy als nieuwe partner in digital advertising, data en performance. Na een grondige aanbestedingsprocedure koos Eindhoven Airport onlangs Techonomy als haar digitale partner voor de kom...

DC Business06.03.2024

Eindhoven Airport heeft in ​Techonomy een nieuwe digitale partner

​Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu

Televisiereclames die door de jaren heen steeds opnieuw voorbij komen, lijken in staat ons collectief te hersenspoelen. Een fascinerend voorbeeld hiervan zijn de al sinds decennia voorbij komende televisiereclames van ee...

Nieuws05.02.2024

​Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu

Hersenspoeling door veelvuldig adverteren blijkt te werken!
​3 voorspellingen voor de beste privacy-first advertenties in 2024

Na alle technologische ontwikkelingen in 2023 zijn de uitdagingen voor adverteerders dit jaar groot. De centrale vraag: hoe kun je gepersonaliseerde advertenties maken, zonder daarbij third-party cookies te gebruiken en...

Advertising10.01.2024

​3 voorspellingen voor de beste privacy-first advertenties in 2024

​Waarom YouTube ineens een stuk trager is geworden

Er wordt steen en been geklaagd, want YouTube zou ineens een stuk langzamer zijn in sommige browsers. Er wordt daarbij vooral gesproken over Firefox. YouTube wast zijn handen echter in onschuld: het zou Firefox niet lang...

Video22.11.2023

​Waarom YouTube ineens een stuk trager is geworden

Nieuwe regels voor politieke advertenties in de EU

Over vijftien dagen mogen we weer naar de stembus voor de Tweede Kamer verkiezingen. De dames en heren politici zijn dan ook volop bezig met campagnevoeren. Dat doen ze niet alleen in eigen persoon, maar ook met tientall...

Nieuws07.11.2023

Nieuwe regels voor politieke advertenties in de EU

Ze gelden echter nog niet voor de Nederlandse verkiezingen van 22 november
​Reclames kijken op TikTok? Je kunt het straks afkopen

TikTok komt met een nieuw abonnement. Hiermee kun je het videoplatform gebruiken zonder alle reclame te zien. Dat zorgt voor een stuk schonere ervaring, die je bovendien tijd scheelt, omdat je geen reclame meer hoeft te...

Social Media03.10.2023

​Reclames kijken op TikTok? Je kunt het straks afkopen

Verder lezen over Online Marketing

Waarom is online marketing essentieel voor je onderneming

In de huidige wereld zien we steeds meer online activiteit. Mensen zijn actiever online, mensen zijn langer online en ze zijn vaker online. Het is dus belangrijk om online zichtbaar te zijn of gemakkelijk te worden gevonden.

Marketing19.06.2024

Waarom is online marketing essentieel voor je onderneming

Waarom je meer bekende koppen op TikTok voorbij ziet komen

TikTok krijgt meer bekende gezichten. Maar misschien niet hoe je denkt: het introduceert nu AI-avatars van creators die reclame maken.

Social Media18.06.2024

Waarom je meer bekende koppen op TikTok voorbij ziet komen

IKEA rekruteert Roblox-spelers als virtuele medewerkers

Ikea heeft grootse plannen voor Roblox. Het wil zelfs 10 mensen aannemen om in zijn winkel te werken.

Marketing10.06.2024

IKEA rekruteert Roblox-spelers als virtuele medewerkers

Google: Nederlandse retailer blinkt uit in loyaliteit en marketing

Nederlandse retailers zijn goed in het binden van klanten aan hun merk en digitale marketing, maar schieten nog regelmatig tekort als het aankomt op SEO-optimalisatie en websiteprestatie.

Marketing06.05.2024

Google: Nederlandse retailer blinkt uit in loyaliteit en marketing

maar de website kan vaak beter
Gaat gadgetmerk Insta360 te ver met contentmakers?

Insta360 maakt prima camera's, maar het heeft ook heel veel partnerschappen met influencers. En daar is het niet zo transparant over.

Marketing30.04.2024

Gaat gadgetmerk Insta360 te ver met contentmakers?

​OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie

OBI4wan, Spotler Nederland en Squeezely integreren hun operationele bedrijfsvoering en gaan verder als één organisatie onder de naam Spotler NL. Alle drie de bedrijven zijn al geruime tijd onderdeel van de Spotler Grou...

Marketing06.03.2024

​OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie

​Community Manager Appreciation day: wat doet een Community Manager?

Het is vandaag de internationale dag van het waarderen van communitymanagers. Maar er is tegelijkertijd veel vaagheid over deze vrij moderne rol. Dat komt mede omdat deze rol in het ene bedrijf veel omvattender is dan in...

Online22.01.2024

​Community Manager Appreciation day: wat doet een Community Manager?

​Deze merken hebben Snapchat helemaal begrepen

Snapchat is een van de meest populaire social media onder jongeren en dat maakt het voor bijvoorbeeld bedrijven een heel interessante plek om aanwezig te zijn. Maar is alleen aanwezig zijn en het standaard adverteren gen...

Social Media28.12.2023

​Deze merken hebben Snapchat helemaal begrepen