Online07.02.2018

Samen trainen voor de prijs van één met de Dubbeldeal van LECTRIC


Sponsored Story

Als je in online marketing en communicatie zit moet je wel ooit van LECTRIC gehoord hebben. De opleider in dit marktsegment heeft voor iedereen in de online content pipeline wel een training klaar liggen die je kennis kan bijspijkeren.

Aangezien juist die markt vaak sneller beweegt dan je kunt bijhouden naast je eigenlijke werkzaamheden is het wel zo prettig om te kunnen rekenen op een instituut dat altijd up-to-date is en steeds nieuwe pijlen op je communicatie- of marketing-boog kan spannen.

Neem je collega gratis mee

Logischerwijs wil iedereen voor zijn inzet beloond worden, dus kost die hulp ook wat. Vaak worden trainingen nog wel eens aan de kant geschoven door werkgevers omdat het te duur zou zijn, maar LECTRIC wil ook daar wel de helpende hand uitsteken door marketeers, designers, content managers en social media-experts iemand te laten meenemen. Gratis.

Zo krijg je dus een dubbele training voor hetzelfde geld, wat effectief betekent dat je niet alleen bijgespijkerd hoeft te worden en daarna alles moet gaan doen, maar dat je collega ook gewoon mee kan en jullie allebei bij zijn.

advertentie_liggend_2
advertentie_liggend_2

Reuze keuze

Het voordeel van LECTRIC is dat hun aanbod qua trainingen echt van deze tijd is. Naast de al genoemde digitale vaardigheden kun je ook gewoon terecht voor skills als Growth Hacking, Marketing Automation of Contentcreatie en Storytelling. Allemaal onderwerpen waar de meeste opleidingen nauwelijks zelf over gelezen hebben. Tijd dus om er een collega bij te pakken en te gaan!

Of ja, gaan: Zomaar met zijn tweeën komen opdagen is dan weer net iets té vrijblijvend, maar je kunt – als je eenmaal hebt gekeken waar je interesse naar uit gaat – simpelweg de code DUBBELDEAL gebruiken bij het inschrijven op de website.

Dus: Schrijf je in en profiteer van de actie. Je collega – en je baas – zal je dankbaar zijn. En het is nog gezelliger ook.

Verder lezen over E-Learning

​STAP-budget: ontvang subsidie om die Photoshop-cursus te doen

Het is vanaf vandaag mogelijk om STAP-budget aan te vragen. Het is geen geld om lekker naar de kroeg te gaan met je vrienden, maar het is beter dan dat: het is subsidie waarmee je een cursus naar wens kan volgen. Photosh...

Nieuws01.03.2022

​STAP-budget: ontvang subsidie om die Photoshop-cursus te doen

Of maak een reisje naar Dublin
​Nederlandse onderwijs-startup wint Future Play Design Challenge

Het spellensysteem van het Utrechtse Luqo won recent de prestigieuze ontwerpwedstrijd die werd uitgeschreven door CoC Playful Minds en LEGO Ventures. De vakjury, bestaande uit vooraanstaande wetenschappers en experts op...

Startups17.05.2021

​Nederlandse onderwijs-startup wint Future Play Design Challenge

Helft consumenten wil in de toekomst online examinering

De meerderheid (55%) van de Nederlandse consumenten wil bij toekomstig online onderwijs ook examens en toetsen online afleggen. Daarnaast is uitleg via video zeer gewild (47%). Dit en meer blijkt uit de E-Learning Monito...

Online12.01.2021

Helft consumenten wil in de toekomst online examinering

Volg nu de gratis Nationale Artificial Intelligence (AI)-cursus

Bijna alle technologische hoogstandjes en innovaties maken tegenwoordig gebruik van ‘Artificial Intelligence’ kortweg afgekort als AI. Soms lijkt het wel alsof alles er gebruik van maakt. Dat is overigens niet helema...

Technology01.04.2020

Volg nu de gratis Nationale Artificial Intelligence (AI)-cursus

Na de cursus ontvang je direct een certificaat
​Indiase startup Byju’s maakt voor het eerst winst met hun educatieve apps

Een van de grootste startups in India maakt winst. Byju's noteerde in het boekjaar dat eindigde in maart van dit jaar een nettowinst van $ 2,8 miljoen op een omzet van $ 188,8 miljoen. Het jaar daarvoor bedroeg de omzet...

Tech in Asia20.12.2019

​Indiase startup Byju’s maakt voor het eerst winst met hun educatieve apps

Hoe staat het met jouw digitale vaardigheden?

Bijna zeven op de tien Nederlanders in de leeftijd van 18 tot en met 55 jaar vinden het nodig om nieuwe digitale vaardigheden aan te leren. Een kwart heeft moeite om alle technologische ontwikkelingen bij te houden. Zo b...

Online19.01.2017

Hoe staat het met jouw digitale vaardigheden?

Een kwart van alle Nederlanders​ is bang zijn/haar baan te verliezen als gevolg van digitale kennisachterstand
De markt voor digitale bedrijfsopleidingen groeit hard

De markt voor digitale bedrijfsopleidingen is hard aan het groeien. De wereldwijde omzet van 'e-learning', momenteel 91 miljard dollar, zal tot 2018 verdubbelen. Digitale opleidingen bieden bedrijven flinke voordelen: fl...

Online05.07.2014

De markt voor digitale bedrijfsopleidingen groeit hard

Het nieuwe leren, de Schooltas app

Eerder deze maand werd Schooltas, de iPad app van ThiemeMeulenhoff, Fabrique en Q42, bekroond met een Dutch Interactive Award in de categorie: Communities. Maar wat is nou eigenlijk de Schooltas app? "Schooltas is een i...

Online03.06.2012

Het nieuwe leren, de Schooltas app

Verder lezen over Online Advertising

Adverteren in een podcast: hoe effectief is dat?

Advertising10.04.2024

Adverteren in een podcast: hoe effectief is dat?

Eindhoven Airport heeft in ​Techonomy een nieuwe digitale partner

Eindhoven Airport kiest voor Techonomy als nieuwe partner in digital advertising, data en performance. Na een grondige aanbestedingsprocedure koos Eindhoven Airport onlangs Techonomy als haar digitale partner voor de kom...

DC Business06.03.2024

Eindhoven Airport heeft in ​Techonomy een nieuwe digitale partner

​Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu

Televisiereclames die door de jaren heen steeds opnieuw voorbij komen, lijken in staat ons collectief te hersenspoelen. Een fascinerend voorbeeld hiervan zijn de al sinds decennia voorbij komende televisiereclames van ee...

Nieuws05.02.2024

​Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu

Hersenspoeling door veelvuldig adverteren blijkt te werken!
​3 voorspellingen voor de beste privacy-first advertenties in 2024

Na alle technologische ontwikkelingen in 2023 zijn de uitdagingen voor adverteerders dit jaar groot. De centrale vraag: hoe kun je gepersonaliseerde advertenties maken, zonder daarbij third-party cookies te gebruiken en...

Advertising10.01.2024

​3 voorspellingen voor de beste privacy-first advertenties in 2024

​Waarom YouTube ineens een stuk trager is geworden

Er wordt steen en been geklaagd, want YouTube zou ineens een stuk langzamer zijn in sommige browsers. Er wordt daarbij vooral gesproken over Firefox. YouTube wast zijn handen echter in onschuld: het zou Firefox niet lang...

Video22.11.2023

​Waarom YouTube ineens een stuk trager is geworden

Nieuwe regels voor politieke advertenties in de EU

Over vijftien dagen mogen we weer naar de stembus voor de Tweede Kamer verkiezingen. De dames en heren politici zijn dan ook volop bezig met campagnevoeren. Dat doen ze niet alleen in eigen persoon, maar ook met tientall...

Nieuws07.11.2023

Nieuwe regels voor politieke advertenties in de EU

Ze gelden echter nog niet voor de Nederlandse verkiezingen van 22 november
​Reclames kijken op TikTok? Je kunt het straks afkopen

TikTok komt met een nieuw abonnement. Hiermee kun je het videoplatform gebruiken zonder alle reclame te zien. Dat zorgt voor een stuk schonere ervaring, die je bovendien tijd scheelt, omdat je geen reclame meer hoeft te...

Social Media03.10.2023

​Reclames kijken op TikTok? Je kunt het straks afkopen

​‘Advertenties op Instagram binnenkort weg door abonnement’

Ben je de advertenties op Instagram helemaal zat? Of laat je je er te vaak door verleiden en wil je dat niet meer? Je kunt het waarschijnlijk binnenkort afkopen. Meta is van plan om in Europa met een abonnement te komen...

Social Media02.09.2023

​‘Advertenties op Instagram binnenkort weg door abonnement’

Verder lezen over Online Marketing

​OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie

OBI4wan, Spotler Nederland en Squeezely integreren hun operationele bedrijfsvoering en gaan verder als één organisatie onder de naam Spotler NL. Alle drie de bedrijven zijn al geruime tijd onderdeel van de Spotler Grou...

Marketing06.03.2024

​OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie

​Community Manager Appreciation day: wat doet een Community Manager?

Het is vandaag de internationale dag van het waarderen van communitymanagers. Maar er is tegelijkertijd veel vaagheid over deze vrij moderne rol. Dat komt mede omdat deze rol in het ene bedrijf veel omvattender is dan in...

Online22.01.2024

​Community Manager Appreciation day: wat doet een Community Manager?

​Deze merken hebben Snapchat helemaal begrepen

Snapchat is een van de meest populaire social media onder jongeren en dat maakt het voor bijvoorbeeld bedrijven een heel interessante plek om aanwezig te zijn. Maar is alleen aanwezig zijn en het standaard adverteren gen...

Social Media28.12.2023

​Deze merken hebben Snapchat helemaal begrepen

​Google: ‘Dit zijn de digitale marketingtrends van 2024’

Het zijn de laatste weken van 2023 en iedereen is bezig met het nieuwe jaar: wat zijn de trends, wat verwachten we? Google helpt je een handje door een beetje sturing te geven: dit is wat er volgens de zoekmachinegigant...

Marketing14.12.2023

​Google: ‘Dit zijn de digitale marketingtrends van 2024’

Growth hacken: waarom dat anno 2023 zo populair is

Growth hacken, het klinkt als iets wat met cybercrime te maken heeft, maar niets is minder waar. Het betekent vooral het slim inzetten van het internet om groei mogelijk te maken. Een trend die al in 2014 vanuit de Veren...

DC Business26.10.2023

Growth hacken: waarom dat anno 2023 zo populair is

10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023

De afgelopen dagen was het druk in Boston, want Hubspot hield zijn jaarlijkse bijeenkomst Inbound 2023. AI voerde, mede door aankondigingen van het bedrijf, de boventoon, maar er waren ook veel leuke, inspirerende en amb...

Marketing08.09.2023

10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023

HubSpot komt met HubSpot AI: generatieve AI voor MKB’s

HubSpot heeft tijdens zijn jaarlijkse evenement Inbound onthuld AI-functonaliteit toe te voegen aan zijn software. Er komt een speciaal HubSpot AI-gedeelte waarin allerlei functionaliteiten met kunstmatige intelligentie...

Marketing06.09.2023

HubSpot komt met HubSpot AI: generatieve AI voor MKB’s

HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game

HEMA lanceert als eerste Nederlandse merk een collectie op Roblox. Het maakt deel uit van de SLAYMA summer school-campagne van het merk. Het is voor het eerst dat een merk uit ons land Roblox inzet binnen een marketingca...

Marketing18.08.2023

HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game

Rookworstkettingen, tompoucejurkjes en hotdogtasjes