De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Vorige week woensdag is in Amsterdam Zuidoost een helikopter gesignaleerd die de bazen van Nederland heeft bedankt. De onbemande helikopter voorzien van camera’s heeft verschillende bedrijven verrast met ‘Bedankt Baas‘. Deze actie van WishWish NL (uitvinder van beleveniscadeau de Pluim) laat zien dat waarderen en motiveren ook tijdens mindere economische tijden belangrijk is. De lachende en verraste gezichten achter de ruiten, in combinatie met de reacties op social media maakten de actie geslaagd. Dit tafereel zorgde tevens voor voorbijgangers die spontaan stopten om met hun mobiele telefoon deze helikopterstunt vast te leggen. “A video says more than a 1000 words.“
Onderzoek wijst uit dat, ondanks of misschien ook wel door de financiële crisis, bedrijven dit jaar meer geld uitgeven aan kerstpakketten dan vorig jaar. Het eindejaarsgeschenk blijft een belangrijk symbool van waardering. Kerstpakketten waarbij werknemers zelf cadeaus mogen uitzoeken blijven daarbij favoriet.
Deze helikopterstunt, in samenwerking met actiemarketing bureau Goud Activatie en guerrilla marketing bureau Raúl & Rigel, is onderdeel van een cross-mediale eindejaarscampagne. Met de campagne ‘Je weet niet wat je beleeft, als je met Kerst de Pluim geeft!’ wordt dit jaar het plezier voor de gever van de Pluim in de spotlight gezet.
Verder lezen over Nederland
Entertainment09.04.2024
Alles wat je moet weten over het casino zonder Cruks
Technology28.03.2024
De grootste hyperloop van Europa ligt in Nederland
Nieuws26.03.2024
Witte Donderdag, Pasen, Pinksteren: zo zit het met de feestdagen
Lifestyle20.03.2024
Dit zijn de beste Nederlandse steden voor padellers
Entertainment09.03.2024
Wie is de Mol S24 – Finale: wie is uiteindelijk De Mol?
En de Mol is...Nieuws07.03.2024
Drones & AI helpen boeren bij het voldoen aan Europese milieuregels
Nieuws04.03.2024
Hoe je vele honderden euro’s per jaar kunt besparen op boodschappen
Nieuws04.03.2024