De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Internetgebruikers zien de online reclame die ze tegen gekomen, in veel gevallen aan voor reclame die bedoeld is voor een andere leeftijdsgeneratie.
Dat blijkt uit een recent onderzoek onder zo’n 6.400 Amerikaans internetgebruikers. Zo denkt meer dan de helft van de jongeren dat online reclame zich vooral richt op andere leeftijdsgroepen. Er zijn natuurlijk veel verklaringen mogelijk voor dit opmerkelijke resultaat.
Opdrachtgever Burst trekt de voor de hand liggende conclusie dat er nog het een en ander te verbeteren valt aan mediaplanning en creatie. Maar er zijn er natuurlijk ook alternatieve conclusies mogelijk: dat jongeren sites bezoeken die zich richten op een ouder publiek, etc.
Verder lezen over Reclame
Nieuws05.02.2024
Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu
Hersenspoeling door veelvuldig adverteren blijkt te werken!Entertainment07.09.2023
YouTube gaat langere reclameblokken uitproberen
Alleen als je op tv streamt, in ruil voor minder onderbrekingenMarketing23.08.2023
Generatieve AI breekt door in de reclamewereld
Commercials maken kan 10 tot 20 keer goedkoper, zeggen marketeersSocial Media17.08.2023
Influencers moeten kids laten meedelen in hun verdiensten
Advertising14.08.2023
De voordelen en nadelen van adblockers
Video18.05.2023
YouTube op TV krijgt onskipbare advertenties van 30 seconden
Hè bahAutomotive17.05.2023
Tesla wil reclame gaan maken
De adem van de concurrentie wordt te heet en prijsverlagingen werken niet meerOnline12.04.2023