Na afloop van het Mobile World Congress was het wel duidelijk dat de bekende toestelleveranciers HTC (HTC One), Nokia (Lumia 900), Samsung (moet de Galaxy III nog introduceren) en Sony (Xperia S en voor het eerst zonder Ericsson) in dit voorjaar de strijd aangaan om de gunst van de consument.
De laatstgenoemde Sony, gaat morgen tijdens een wereldwijde première van start met een prachtige 60 seconden durende commercial onderdeel van de Made of Imagination campagne. In deze campagne wil Sony de design aanpak en entertainment ervaring van de Xperia tonen.
Regisseur Wes Anderson (genomineerd voor een Academy Award) heeft zich als inspiratie voor de TV commercial bomvol met stop motion animatietechnieken gericht tot de verbeelding van kinderen, waardoor het script geheel is gemaakt in de gedachten van een achtjarig jongetje. Hij werd hiervoor bijgestaan door een team animators, setontwerpers en marionettenspelers.
Morgenochtend zal TechCrunch vanaf 11.00u tot 15.00u een exclusieve sneak preview op haar site zetten met interviews en meer.

De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl