Mobile30.07.2008

Peking 2008 op je mobiel


peking-2008-op-je-mobiel.jpg
peking-2008-op-je-mobiel.jpg

Vandaag lanceert Telegraaf Media Nederland een nieuwe mobiele applicatie. Via een snelle startknop op de mobiele telefoon, krijgen gebruikers toegang tot het laatste nieuws over de Olympische Spelen in Peking.

De applicatie kan gedownload worden via de website Telegraaf.mobi/os of via sms (“OS” naar 2112). Na installatie is er via de startknop direct toegang tot het laatste nieuws, alle achtergrondinformatie, de actuele medaillespiegel en het complete programma. Daarnaast is het mogelijk om een ‘Gouden Plak alert’ in te stellen. Wint Nederland een gouden medaille, dan ontvangt de gebruiker direct een gratis sms-bericht. De content wordt volledig verzorgd door de Telesport redactie van De Telegraaf die dagelijks verslag doet van de Olympische Spelen. Meer informatie over de Peking 2008 applicatie is te vinden op www.telegraaf.nl/os.

Volgens Patrick Loppé, Channel Manager Mobiel bij De Telegraaf, levert de applicatie een bijzondere bijdrage aan de beleving van de Olympische Spelen. ‘Onze Telesport redactie brengt 24 uur per dag nieuws en achtergronden rechtstreeks vanuit Peking. Dankzij de applicatie hebben gebruikers altijd en overal toegang tot die berichtgeving. Dichter op het nieuws kan bijna niet!’. Het mobiele netwerk van De Telegraaf maakt een stormachtige groei door. ‘In een half jaar tijd is ons uniek bezoek per maand met meer dan 50% gestegen en het aantal pageviews ruimschoots verdubbeld. Vooral de laatste paar maanden gaat het enorm hard.

Verder lezen over Telegraaf

Het Telegraaf Concern en Hyves: onvermogen tot hervormingen

Op 15 augustus 2013 kondigt de grote baas van het Telegraaf Concern (TGM) - Cees van Steijn - aan dat Hyves tot het einde van het jaar de tijd heeft om te bewijzen dat ze winst kunnen maken. Deze spierballen taal van een...

Media03.11.2013

Het Telegraaf Concern en Hyves: onvermogen tot hervormingen

Bliep is per 1 januari een zelfstandig bedrijf

De oprichting van *bliep is mogelijk gemaakt via het investeringsfonds van TMG, met als gevolg dat het dus eigendom werd van TMG. Maar na een succesvolle start willen ze verder groeien, de plannen sluiten echter niet aan...

Mobile02.01.2013

Bliep is per 1 januari een zelfstandig bedrijf

Uitgevers in Nederland en Belgie storten zich op Windows 8

De Telegraaf lanceert als een van de eerste uitgevers een gratis applicatie voor Windows 8. De app draait op tablets, laptops en pc's. De app is afgestemd op de volledig nieuwe gebruikersinterface van Windows 8 die voor...

Technology27.10.2012

Uitgevers in Nederland en Belgie storten zich op Windows 8

Social Media case: De Telegraaf Boycot

Afgelopen vrijdag werd de Telegraaf frontaal aangevallen via het sociale medium Twitter.De krant had de vliegramp overlevende Ruben in het ziekenhuis aan de telefoon gehad, en vervolgens de inhoud van het gesprek gepubli...

Social Media18.05.2010

Social Media case: De Telegraaf Boycot

Telegraaf Media wint MarketingSherpa Email Award

Telegraaf Media Nederland heeft een zeer prestigieuze, internationale prijs gewonnen. De MarketingSherpa Email Award wordt 16 maart a.s. in Miami uitgereikt aan Edouard Leeuwenburg, Manager van Telegraaf E-mail Marketing...

E-mail26.02.2009

Telegraaf Media wint MarketingSherpa Email Award

Meer dan 250 inzendingen Project 2009

2009 en Telegraaf Media Nederland riepen in de maand januari ondernemers en bedrijven op om plannen voor productintroducties en – innovaties in te zenden. De beste inzender gaat geholpen worden bij het lanceren van het...

Online14.02.2009

Meer dan 250 inzendingen Project 2009

Papieren krant op je mobiel

De Telegraaf komt vandaag met een bijzondere gratis applicatie voor op je mobiel, "de papieren krant". Nu heb ik papieren kranten op internet al nooit begrepen, laat staan een papieren krant op je mobieltje. Tweede wat i...

Mobile05.02.2009

Papieren krant op je mobiel

Project 2009 officieel van start

Het jaar 2009 is door de Europese Commissie uitgeroepen tot het jaar van Creativiteit en Innovatie. Bureau 2009 en Telegraaf Media Nederland hebben een diepgeworteld geloof dat creativiteit en innovatie onontbeerlijk zij...

Online09.01.2009

Project 2009 officieel van start