Events07.09.2018

Tijdens de OnBrand ’18 Conference hoor je alles over marketing & branding


Een nieuwe editie van de jaarlijkse OnBrand Conference zit er weer aan te komen. Dit is een van de belangrijkste events in Europa als het gaat om marketing & branding, en waarbij branchedeskundigen samenkomen om te discussiëren, te netwerken en te leren van elkaar.

OnBrand ’18 zal op 11 oktober plaatsvinden in de beroemde Suikerfabriek in Amsterdam. Succesvolle experts uit de industrie zullen hun geheimen delen tijdens de verschillende paneldiscussies en lezingen.

Branding is essentieel

Branding wordt steeds essentiëler in het digitale tijdperk en is aan verandering onderhevig. OnBrand wil de discussie van dit onderwerp dan ook op gang brengen en ervoor zorgen dat bedrijven en ondernemers de kans krijgen om optimaal van dit concept te profiteren.

De verwachting is dat er meer dan 1500 marketing professionals aanwezig zullen zijn tijdens het event om de beste en geavanceerde marketinginzichten te verkrijgen van een aantal belangrijke marktleiders, brandmanagers en designers.

Early Bird Tickets

Wil jij de kans niet laten schieten om deel uit te maken van dit toch redelijk exclusieve marketingevent. Je krijgt nu 20% korting op je Early Bird OnBrand tickets.

Sprekers tijdens OnBrand ’18

Meer dan 20 nationale en internationale sprekers van ondermeer National Geographic, Bol.com, Uber, Amazon en nog vele anderen zullen aanwezig zijn om hun verhaal te presenteren. Wie je ondermeer kan verwachten:

  • Emanuele Madeddu: Executive Vice President of Global Brand Strategy, National Geographic
  • Emilie Tabor: Founding Partner & CMO, IMA
  • Eva Zahrawi: Marketing Director, bol.com
  • Perre van den Brink: Managing Director, Vice’s VIRTUE
  • Lisa Hogg: Marketing Director EMEA, TOMS
  • Richard Wilson: Founder, Stop Funding Hate
  • Amy Brown: Head of Planning, Iris Amsterdam
  • Patrick Stal: Head of Marketing EMEA, Uber
  • Max Amordeluso: EU Lead Evangelist Alexa, Amazon
  • Kerrich Finch: Founder & CEO, FinchForm
  • Kristin Cardwell: VP of International Strategy & Business Development, Refinery 29
  • David Arnouz: Head of Growth, Growth Tribe
  • Alan Sylvain: Founder & CEO, Sylvain Labs
  • Tash Willcocks: Head of School, Hyper Island
  • Ben Donkor: Director of Research & Insights, We Are Social

Wat je kan verwachten

Er zijn sprekers uitgenodigd om de huidige stand van zaken in de branche te bespreken en te ontdekken hoe merken top-of-mind en top-of-heart kunnen blijven in snel veranderende tijden. Gesprekken en workshops zullen gaan over Branding 2.0 en Marketing changemakers.

We’ve invited speakers to discuss the current state of the industry, and uncover how brands can stay top-of-mind and top-of-heart in rapidly changing times. Talks and workshops will cover these topic tracks:

OnBrand

OnBrand is een media en events merk, en een community voor marketing professionals. OnBrand wordt je aangeboden door Bynder; de snelste manier om creatieve bestanden professioneel te beheren.

[Sponsored Story]

Verder lezen over Online Marketing

​OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie

OBI4wan, Spotler Nederland en Squeezely integreren hun operationele bedrijfsvoering en gaan verder als één organisatie onder de naam Spotler NL. Alle drie de bedrijven zijn al geruime tijd onderdeel van de Spotler Grou...

Marketing06.03.2024

​OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie

​Community Manager Appreciation day: wat doet een Community Manager?

Het is vandaag de internationale dag van het waarderen van communitymanagers. Maar er is tegelijkertijd veel vaagheid over deze vrij moderne rol. Dat komt mede omdat deze rol in het ene bedrijf veel omvattender is dan in...

Online22.01.2024

​Community Manager Appreciation day: wat doet een Community Manager?

​Deze merken hebben Snapchat helemaal begrepen

Snapchat is een van de meest populaire social media onder jongeren en dat maakt het voor bijvoorbeeld bedrijven een heel interessante plek om aanwezig te zijn. Maar is alleen aanwezig zijn en het standaard adverteren gen...

Social Media28.12.2023

​Deze merken hebben Snapchat helemaal begrepen

​Google: ‘Dit zijn de digitale marketingtrends van 2024’

Het zijn de laatste weken van 2023 en iedereen is bezig met het nieuwe jaar: wat zijn de trends, wat verwachten we? Google helpt je een handje door een beetje sturing te geven: dit is wat er volgens de zoekmachinegigant...

Marketing14.12.2023

​Google: ‘Dit zijn de digitale marketingtrends van 2024’

Growth hacken: waarom dat anno 2023 zo populair is

Growth hacken, het klinkt als iets wat met cybercrime te maken heeft, maar niets is minder waar. Het betekent vooral het slim inzetten van het internet om groei mogelijk te maken. Een trend die al in 2014 vanuit de Veren...

DC Business26.10.2023

Growth hacken: waarom dat anno 2023 zo populair is

10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023

De afgelopen dagen was het druk in Boston, want Hubspot hield zijn jaarlijkse bijeenkomst Inbound 2023. AI voerde, mede door aankondigingen van het bedrijf, de boventoon, maar er waren ook veel leuke, inspirerende en amb...

Marketing08.09.2023

10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023

HubSpot komt met HubSpot AI: generatieve AI voor MKB’s

HubSpot heeft tijdens zijn jaarlijkse evenement Inbound onthuld AI-functonaliteit toe te voegen aan zijn software. Er komt een speciaal HubSpot AI-gedeelte waarin allerlei functionaliteiten met kunstmatige intelligentie...

Marketing06.09.2023

HubSpot komt met HubSpot AI: generatieve AI voor MKB’s

HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game

HEMA lanceert als eerste Nederlandse merk een collectie op Roblox. Het maakt deel uit van de SLAYMA summer school-campagne van het merk. Het is voor het eerst dat een merk uit ons land Roblox inzet binnen een marketingca...

Marketing18.08.2023

HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game

Rookworstkettingen, tompoucejurkjes en hotdogtasjes