De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Een nieuwe editie van de jaarlijkse OnBrand Conference zit er weer aan te komen. Dit is een van de belangrijkste events in Europa als het gaat om marketing & branding, en waarbij branchedeskundigen samenkomen om te discussiëren, te netwerken en te leren van elkaar.
OnBrand ’18 zal op 11 oktober plaatsvinden in de beroemde Suikerfabriek in Amsterdam. Succesvolle experts uit de industrie zullen hun geheimen delen tijdens de verschillende paneldiscussies en lezingen.
Branding is essentieel
Branding wordt steeds essentiëler in het digitale tijdperk en is aan verandering onderhevig. OnBrand wil de discussie van dit onderwerp dan ook op gang brengen en ervoor zorgen dat bedrijven en ondernemers de kans krijgen om optimaal van dit concept te profiteren.
De verwachting is dat er meer dan 1500 marketing professionals aanwezig zullen zijn tijdens het event om de beste en geavanceerde marketinginzichten te verkrijgen van een aantal belangrijke marktleiders, brandmanagers en designers.
Early Bird Tickets
Wil jij de kans niet laten schieten om deel uit te maken van dit toch redelijk exclusieve marketingevent. Je krijgt nu 20% korting op je Early Bird OnBrand tickets.
Sprekers tijdens OnBrand ’18
Meer dan 20 nationale en internationale sprekers van ondermeer National Geographic, Bol.com, Uber, Amazon en nog vele anderen zullen aanwezig zijn om hun verhaal te presenteren. Wie je ondermeer kan verwachten:
- Emanuele Madeddu: Executive Vice President of Global Brand Strategy, National Geographic
- Emilie Tabor: Founding Partner & CMO, IMA
- Eva Zahrawi: Marketing Director, bol.com
- Perre van den Brink: Managing Director, Vice’s VIRTUE
- Lisa Hogg: Marketing Director EMEA, TOMS
- Richard Wilson: Founder, Stop Funding Hate
- Amy Brown: Head of Planning, Iris Amsterdam
- Patrick Stal: Head of Marketing EMEA, Uber
- Max Amordeluso: EU Lead Evangelist Alexa, Amazon
- Kerrich Finch: Founder & CEO, FinchForm
- Kristin Cardwell: VP of International Strategy & Business Development, Refinery 29
- David Arnouz: Head of Growth, Growth Tribe
- Alan Sylvain: Founder & CEO, Sylvain Labs
- Tash Willcocks: Head of School, Hyper Island
- Ben Donkor: Director of Research & Insights, We Are Social
Wat je kan verwachten
Er zijn sprekers uitgenodigd om de huidige stand van zaken in de branche te bespreken en te ontdekken hoe merken top-of-mind en top-of-heart kunnen blijven in snel veranderende tijden. Gesprekken en workshops zullen gaan over Branding 2.0 en Marketing changemakers.
We’ve invited speakers to discuss the current state of the industry, and uncover how brands can stay top-of-mind and top-of-heart in rapidly changing times. Talks and workshops will cover these topic tracks:
OnBrand
OnBrand is een media en events merk, en een community voor marketing professionals. OnBrand wordt je aangeboden door Bynder; de snelste manier om creatieve bestanden professioneel te beheren.
[Sponsored Story]
Verder lezen over Online Marketing
Marketing06.03.2024
OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie
Online22.01.2024
Community Manager Appreciation day: wat doet een Community Manager?
Social Media28.12.2023
Deze merken hebben Snapchat helemaal begrepen
Marketing14.12.2023
Google: ‘Dit zijn de digitale marketingtrends van 2024’
DC Business26.10.2023
Growth hacken: waarom dat anno 2023 zo populair is
Marketing08.09.2023
10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023
Marketing06.09.2023
HubSpot komt met HubSpot AI: generatieve AI voor MKB’s
Marketing18.08.2023