De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Dit jaar vindt voor de 13e keer het grootste e-commerce-event van de Benelux plaats: de Webwinkel Vakdagen 2019. Na alle eerdere succesvolle edities, waarbij het afgelopen jaar een recordaantal bezoekers van 12.500 werd bereikt, volgt in 2019 een nieuwe editie boordevol inspirerende sprekers, relevante thema’s en vele exposanten.
E-commerce staat uiteraard centraal tijdens de Webwinkel Vakdagen. Door de voortdurende groei van e-commerce en nieuwe digitale technologieën transformeert de samenleving en daarmee ook de manier waarop er wordt geconsumeerd. Hoe zorg je ervoor dat je bij kunt blijven en voldoet aan de verwachtingen van de consument?
Uiteraard is er ook dit jaar weer een keynotezaal, zijn er 11 lezingenzalen en is er volop ruimte voor exposanten.
- Keynotezaal. Samen met Wijnand Jongen, CEO Thuiswinkel.org, delen de keynotesprekers hun visie en lange termijn strategie met alle aanwezigen.
- Lezingenzaal. In maar liefst 11 lezingenzalen zullen voornamelijk vraagstukken uit de dagelijkse praktijk aan bod komen waarbij de bezoeker direct toepasbare tips krijgt.
- Exposanten. Op de beursvloer vind je ruim 270 exposanten terug die e-commerce oplossingen bieden binnen diverse thema’s, van e-commerce platformen en logistiek tot betaalsystemen en marketing.
Growth Tribe
Een van de sprekers tijdens de Webwinkel Vakdagen is David Arnoux van Growth Tribe. In een korte Q&A laat hij weten waarom jij de Webwinkel Vakdagen eigenlijk niet mag missen en geeft hij kort zijn visie op e-commerce.
Q: You are one the speakers during the Webwinkel Vakdagen. How did you get connected touch with this event?
“We’d already been to a previous edition and enjoyed the quality of the speakers and the connections we made there. What better reason to get connected again!”
Q: Why should someone visit the Webwinkel Vakdagen?
“It’s a good way to stay on the cutting edge of e-commerce. You usually leave there with 10-20 new ideas, tools, tactics to test and 5-10 good connections made with other people. The ROI is clear.”
Q: E-commerce nowadays is very complex. What would advise the next generation of e-commerce managers?
“I would advise everyone to keep learning. Set up at the very least a half day per week to focus on new skills development. In the past year I did courses on machine learning, blockchain and behaviroual psychology. We call this being a T-shaped marketer and we share videos on Youtube about it on the Growth Tribe Youtube channel.”
Q: Crucial for your retention and encouraging repeat purchases is giving personal attention? What is your vision when it comes to online “personal” attention?
“For me “personal” means that it fits your personality. We’ve started testing a lot with psychographic personas. Uncovering the personality traits of your customers to better serve them. Check out the Youtube video below if you want to know more, or come to a Growth Trith A.I. 2 day course if you want to see it applied and know how to apply this.”
[Afbeelding © Cybrain – Adobe Stock]
Q: What can people expect from your keynote?
“In the talk, I will run audiences through the mindset, process and tactics of Growth Hacking to create growth engine for their business, as well as recommend tools with which they can implement the very next day.”
De beurs bezoeken?
Heb je al genoeg gehoord en wil je dus een bezoek aan de Webwinkel Vakdagen niet aan je voorbij laten gaan. Meld jezelf dan nu gratis aan als bezoeker voor de Webwinkel Vakdagen van 2019, gehouden op woensdag 23 en donderdag 24 januari. En hoor hoe jij meer rendement uit jouw online activiteiten kan gaan halen, en natuurlijk nog veel meer.
Verder lezen over E-Commerce
Online11.03.2024
Webshops pas op: de nieuwe cookiewet wordt volop overtreden
Lifestyle18.02.2024
Kledingtips voor mannen: waar moet je op letten?
Online18.12.2023
CO2-uitstoot per verzonden pakket is flink afgenomen
Marketing14.12.2023
ZEEKR opent een flagshipstore in Amsterdam
aan Kalverstraat/RokinDC Business13.12.2023
Digitale Sales-kamers van Shopware brengen e-commerce en sales bij elkaar
Marketing30.11.2023
Een ‘blended’ winkelervaring voor de feestdagen: virtueel en fysiek shoppen
Nieuws21.11.2023
5 dingen om op te letten als je Black Friday shopt
Online13.11.2023
In hoeverre kun je onbekende webshops eigenlijk vertrouwen?
Verder lezen over Online Shop
Online26.04.2024
Webshop Shein moet oppassen met namaakkleding door EU-regels
Online09.04.2024
Direct betalen via iDEAL hoeft niet meer: nu kan het in drieën
Online27.03.2024
5 tips zodat je bij online shoppen niks retour hoeft te sturen
Online14.03.2024
Amazon laat AI nu de productpagina’s maken voor verkopers
Online11.03.2024
Webshops pas op: de nieuwe cookiewet wordt volop overtreden
Nieuws04.03.2024
Hoe je vele honderden euro’s per jaar kunt besparen op boodschappen
DC Business22.02.2024
Een goed kassasysteem: de must voor iedere winkel eigenaar
Online25.01.2024
Klarna komt met abonnement op…. betalen?
Verder lezen over Webwinkel Vakdagen
Events18.08.2022
Succesvolle editie van de Webwinkel Vakdagen: 2 dagen vol inspiratie
Marketing21.06.2022
4 keynotes die je niet mag missen op de Webwinkel Vakdagen
Technology10.06.2022
De voordelen van bug bounty-programma’s voor kleine en grote bedrijven
Marketing07.06.2022
Inspiratie opdoen op de Webwinkel Vakdagen: meld je nu aan
Marketing12.05.2022
Bezoek de Webwinkel Vakdagen: 3 tips!
Events19.04.2022
Digitale ambities? De Webwinkel Vakdagen komen er weer aan
Marketing01.07.2021
Webwinkel Vakdagen Summer Edition: de line-up is compleet!
Events03.06.2021