De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Beursorganisator OGZ lanceert een nieuwe vakbeurs voor sales en marketing professionals: Revenue Expo. Doel van de beurs is om de afdelingen sales en marketing meer met elkaar te verbinden en te laten samenwerken. Vandaar ook de ondertitel ‘Ending the war between sales en marketing.’
Eerste editie
De eerste editie vindt plaats op 9 & 10 april 2019 in Jaarbeurs Utrecht. Sales en marketing professionals krijgen de kans zich te informeren over de nieuwste producten en diensten die de markt te bieden heeft. Naast een beursvloer zullen er verschillende inhoudelijke lezingen zijn en bestaat de mogelijkheid om te netwerken.
“Bestaande business modellen moeten op de schop omdat omzet en marges onder druk staan. Hoe kunnen bedrijven niet alleen overleven maar ook groeien? Het veelgehoorde antwoord: De klant moet centraal gesteld worden,” aldus Han Bosman, directeur van beursorganisator OGZ. “Om dit echt te bereiken moeten organisaties veranderen. Vooral dienen sales en marketing elkaar aan te vullen, te versterken en naadloos in elkaar over te vloeien.” Revenue Expo speelt hier op in door oplossingen te bieden die daarin kunnen ondersteunen.
Aanmelden
De beurs is toegankelijk voor professionals. Toegang is gratis, maar het is nodig om jezelf van te voren aan te melden via de website.
[Afbeelding © RTimages – Adobe Stock]
Verder lezen over Online Marketing
Marketing06.03.2024
OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie
Online22.01.2024
Community Manager Appreciation day: wat doet een Community Manager?
Social Media28.12.2023
Deze merken hebben Snapchat helemaal begrepen
Marketing14.12.2023
Google: ‘Dit zijn de digitale marketingtrends van 2024’
DC Business26.10.2023
Growth hacken: waarom dat anno 2023 zo populair is
Marketing08.09.2023
10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023
Marketing06.09.2023
HubSpot komt met HubSpot AI: generatieve AI voor MKB’s
Marketing18.08.2023