Events08.06.2018

Een nieuwe vakbeurs voor sales en marketing professionals


Beursorganisator OGZ lanceert een nieuwe vakbeurs voor sales en marketing professionals: Revenue Expo. Doel van de beurs is om de afdelingen sales en marketing meer met elkaar te verbinden en te laten samenwerken. Vandaar ook de ondertitel ‘Ending the war between sales en marketing.’

Eerste editie

De eerste editie vindt plaats op 9 & 10 april 2019 in Jaarbeurs Utrecht. Sales en marketing professionals krijgen de kans zich te informeren over de nieuwste producten en diensten die de markt te bieden heeft. Naast een beursvloer zullen er verschillende inhoudelijke lezingen zijn en bestaat de mogelijkheid om te netwerken.

Bestaande business modellen moeten op de schop omdat omzet en marges onder druk staan. Hoe kunnen bedrijven niet alleen overleven maar ook groeien? Het veelgehoorde antwoord: De klant moet centraal gesteld worden,” aldus Han Bosman, directeur van beursorganisator OGZ. “Om dit echt te bereiken moeten organisaties veranderen. Vooral dienen sales en marketing elkaar aan te vullen, te versterken en naadloos in elkaar over te vloeien.” Revenue Expo speelt hier op in door oplossingen te bieden die daarin kunnen ondersteunen.

Aanmelden

De beurs is toegankelijk voor professionals. Toegang is gratis, maar het is nodig om jezelf van te voren aan te melden via de website.

[Afbeelding © RTimages – Adobe Stock]

Verder lezen over Online Marketing

​OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie

OBI4wan, Spotler Nederland en Squeezely integreren hun operationele bedrijfsvoering en gaan verder als één organisatie onder de naam Spotler NL. Alle drie de bedrijven zijn al geruime tijd onderdeel van de Spotler Grou...

Marketing06.03.2024

​OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie

​Community Manager Appreciation day: wat doet een Community Manager?

Het is vandaag de internationale dag van het waarderen van communitymanagers. Maar er is tegelijkertijd veel vaagheid over deze vrij moderne rol. Dat komt mede omdat deze rol in het ene bedrijf veel omvattender is dan in...

Online22.01.2024

​Community Manager Appreciation day: wat doet een Community Manager?

​Deze merken hebben Snapchat helemaal begrepen

Snapchat is een van de meest populaire social media onder jongeren en dat maakt het voor bijvoorbeeld bedrijven een heel interessante plek om aanwezig te zijn. Maar is alleen aanwezig zijn en het standaard adverteren gen...

Social Media28.12.2023

​Deze merken hebben Snapchat helemaal begrepen

​Google: ‘Dit zijn de digitale marketingtrends van 2024’

Het zijn de laatste weken van 2023 en iedereen is bezig met het nieuwe jaar: wat zijn de trends, wat verwachten we? Google helpt je een handje door een beetje sturing te geven: dit is wat er volgens de zoekmachinegigant...

Marketing14.12.2023

​Google: ‘Dit zijn de digitale marketingtrends van 2024’

Growth hacken: waarom dat anno 2023 zo populair is

Growth hacken, het klinkt als iets wat met cybercrime te maken heeft, maar niets is minder waar. Het betekent vooral het slim inzetten van het internet om groei mogelijk te maken. Een trend die al in 2014 vanuit de Veren...

DC Business26.10.2023

Growth hacken: waarom dat anno 2023 zo populair is

10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023

De afgelopen dagen was het druk in Boston, want Hubspot hield zijn jaarlijkse bijeenkomst Inbound 2023. AI voerde, mede door aankondigingen van het bedrijf, de boventoon, maar er waren ook veel leuke, inspirerende en amb...

Marketing08.09.2023

10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023

HubSpot komt met HubSpot AI: generatieve AI voor MKB’s

HubSpot heeft tijdens zijn jaarlijkse evenement Inbound onthuld AI-functonaliteit toe te voegen aan zijn software. Er komt een speciaal HubSpot AI-gedeelte waarin allerlei functionaliteiten met kunstmatige intelligentie...

Marketing06.09.2023

HubSpot komt met HubSpot AI: generatieve AI voor MKB’s

HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game

HEMA lanceert als eerste Nederlandse merk een collectie op Roblox. Het maakt deel uit van de SLAYMA summer school-campagne van het merk. Het is voor het eerst dat een merk uit ons land Roblox inzet binnen een marketingca...

Marketing18.08.2023

HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game

Rookworstkettingen, tompoucejurkjes en hotdogtasjes