De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
De hoeveelheid data binnen bedrijven en instellingen neemt een steeds grotere vlucht. Niet alleen in omvang, maar ook in diversiteit en omloopsnelheid. Voorbeelden zijn de miljoenen Twitter berichten, aankoopgegevens, bezochte locaties, gepubliceerde foto’s, gereden kilometers, etc. Deze data herbergen een schat aan informatie die bedrijfsprocessen kunnen verbeteren maar bieden ook kansen voor nieuwe commerciële toepassingen. Hoe krijgt men de juiste informatie hiervoor boven water? Hoe kan men deze op een juiste manier gebruiken? Trenddetectie, verbanden leggen en voorspellingen doen zijn de middelen die hier antwoord op geven en waarde creëren uit big data. Sandjai Bhulai, universitair hoofddocent aan de Vrije Universiteit Amsterdam, vertelt tijdens Engage hoe organisaties de juiste informatie boven water kunnen krijgen en deze op een juiste manier kunnen gebruiken.
Sandjai Bhulai studeerde af in zowel de “Wiskunde” als in de “Bedrijfswiskunde en Informatica” en na zijn promotieonderzoek werkte hij als post-doctoraal onderzoeker bij Lucent Technologies, Bell Laboratories in de VS. Sandjai’s huidige onderzoek richt zich voornamelijk op het modelleren en optimaliseren van dienstverlenende services. Hierbij valt te denken aan diensten in de telecommunicatie, retail en gezondheidszorg.
Het congres Emerce Engage geeft inzicht in het creëren van meer loyaliteit en het behalen van hogere conversie uit je klantendatabase.
Op het programma veel cases, handige tips en inzichten over:
vermindering van churn
verhoging van loyalty
de integratie van verschillende kanalen
geavanceerde CRM
betere e-mailstrategie
campaignmanagement
contactstrategie, en meer.
Met sprekers van onder andere HEMA, C1000, Marktplaats, SNS Bank en Optimel, organisaties die zelf effectief omgaan met grote databases en verschillende communicatiekanalen.
Volgers van Dutch Cowboys profiteren van 50,- korting met code: ENGA50DCCD
Voor het volledige programma, de sprekers en registreren: www.emerce.nl/engage.
Verder lezen over Consument
Online04.09.2024
Consument is onvoldoende geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen
Media06.03.2024
RTL & Buienradar komen met het energieweerbericht op tv
Cybercrime05.02.2024
Consumenten bezuinigen op kosten, maar helaas ook op privacy en security
Marketing01.02.2024
Onderzoek: veel consumenten bezorgd over het geven van persoonlijke gegevens aan retailers
Automotive24.01.2024
Lexus is volgens de consumentenbond het meest betrouwbare merk
scoort gemiddeld een 9,6 in betrouwbaarheidsonderzoekGadgets22.12.2023
Massaclaim: Je krijgt mogelijk geld als je een tv hebt gekocht
Met vriendelijke groet, Samsung?Mobile01.11.2023
ACM en Apple komen er maar niet uit met datingapps
Nieuws19.10.2023
Amazon moet naar de rechter voor schending privacy Nederlandse consumenten
Verder lezen over Emerce
Events20.06.2023
Dit was Emerce Digital Marketing Live! 2023
Een recap van een van de grootste digitale marketing evenementen van de BeneluxOnline06.02.2018
Retail Nederland let op, conversational commerce komt er aan!
Events21.05.2015
Emerce eTravel met Roomlr, Expedia, Generator en Facebook
Events15.04.2015
Verhoog je conversie met de inzet van gebruikersfeedback
Events15.04.2015
Het tijdperk van digitale verleiding
Events26.11.2014
Emerce Engage 11 december in Amsterdam
Events14.06.2014
Emerce Etravel congres: Het optimaal bedienen van de reiziger
Events27.11.2013
Emerce Engage: The next step in multichannel klantcontact
Verder lezen over Innovatie
Technology18.10.2024
‘Lucide dromen wordt het volgende grote ding na AI’
Technology08.10.2024
Is de kassaloze supermarkt mislukt?
Nieuws08.10.2024
Den Haag ontvangt EU missie label voor duurzaamheid
DC Business07.10.2024
Backbase opent wereldwijde hoofdkantoor in Amsterdam
Startups30.09.2024
10 Nederlandse start-ups om in de gaten te houden
Gadgets20.09.2024
Dit device biedt de oplossing voor hoge terugleverkosten
Technology18.09.2024
Neuralink heeft tech die een blinde kan laten zien
Online17.09.2024