Events06.12.2011

Trendsfactory, dé digitale trends van 2012


trendsfactory-de-digitale-trends-van-201.jpg
trendsfactory-de-digitale-trends-van-201.jpg

Op 26 januari organiseert LECTRIC voor de vierde keer het jaarlijkse Trendsfactory congres. Op deze dag zal het Theater aan de Parade in Den Bosch geheel in het teken staan van de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van internet, digitale communicatie en online marketing.

In deze aandachtseconomie vechten we met z’n allen om de aandacht van consumenten. We zetten alle zeilen bij in het contact met de klant. Offline, online, crossmediaal, transmediaal. Wat is anno 2012 van groot belang? Welke online ontwikkelingen mogen marketing-, communicatieprofessionals, e-commerce managers en ondernemers écht niet missen?

Tijdens Trendsfactory zullen diverse topsprekers je bijpraten over dé digitale trends van 2012. Keynote speaker Guy R. Powell zal ingaan op een actuele kwestie; wat levert social media nu op? Tijdens zijn lezing over de ROI of social media vertelt hij hoe je resultaten kunt meten en verbeteren.

Het programma van Trendsfactory2012 is als volgt:

Transmedia Storyteling, Fiction without Limits – Henk de Hooge | DutchCowboys
De toekomst van retail: strijd om de klant – Cor Molenaar | Erasmus Universiteit
Project Dreamschool – Marcel Kampman | Dreamschool Foundation
The ROI of social media – Guy R. Powell | DemandROMI, USA
De aandachtseconomie – Jim Stolze | TEDx
Neuropsychologische inzichten in het consumentisme – Martin de Munnik | Neurensics
Google: online advertising trends – Martijn Scholtens | Google Nederland
De Arko en Marco talentenshow – Arko van Brakel | Nieuwe Helden en Marco Hoogerland | de talentenacademie

Bekijk het uitgebreide programma en blijf op de hoogte via Twitter: @trendsfactory

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.