Jeffrey Bleijendaal is Manager Digital Advertising bij Ematters BV. Jeffrey is vanaf 2005 actief met Zoekmachine Marketing en heeft vanaf die tijd vele honderden campagnes geoptimaliseerd, miljoenen bezoekers gegenereerd en duizenden conversies gerealiseerd voor zijn klanten. Jeffrey is daarnaast voorzitter van de DDMA Search Commissie, enthousiast blogger op Dutch Cowboys en Top Contributor op het officiële Google AdWords Helpforum. Naast SEA is Jeffrey zeer actief met en gecertificeerd voor Google Analytics en de DoubleClick Online Marketing stack.
Frans van der Werff van D-Reizen hield een presentatie over het feit dat een optimale website geen garantie is voor conversies. Dit is hoogstwaarschijnlijk het probleem waar veel online marketeers tegenaan lopen en Frans gaf een beeld van de situatie bij D-Reizen.
D-Reizen is een traditionele organisatie die, naast de fysieke winkels en contact centers uiteraard ook online actief is om conversies te realiseren. In 1999 lanceerde D-Reizen al de eerste boekbare website en na enkele andere versies liep men vast met de website van dat moment ivm de structuur, CMS en flexibiliteit. Ruim een jaar geleden is de nieuwe website gelanceerd. Hierbij is de klant/bezoeker centraal gesteld.
De website is opgebouwd vanuit 3 pijlers:
- Zoeken en boeken;
- Beoordeling en beleving;
- Service en ervaring.
- Goede interactie onontbeerlijk, maar niet de enige succesfactor;
- Denk cross channel, betrek je organisatie;
- Maak internet echt leading;
- Investeer in vertrouwen;
- Durf keuzes te maken.
Verder lezen over Crossmedia
Entertainment06.04.2024
Dit is wat Disney World zo bijzonder maakt!
Marketing13.10.2023
5 x waarom stockmedia voor je eigen website heel handig zijn
Media14.09.2023
Artifact: alles wat je moet weten over deze handige nieuwsapp
Media22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"DC Business19.01.2023
Zo kies je het juiste kanaal om je boodschap over te brengen
Online10.01.2023
Raad van State geeft advies over reclameverbod voor online gokken
Online13.09.2022
Uitgevers uit onder andere Nederland eisen 25 miljard van Google
Marketing16.06.2022
8 manieren om media monitoring toe te passen in je marketingstrategie
Media monitoring inzetten voor optimaal inzicht over je merkVerder lezen over Website
Nieuws11.04.2024
Steeds meer mensen twijfelen aan de waarheid van online informatie
DC Business18.12.2023
Dit zijn de linkbuilding trends voor 2024
Online25.08.2023
Zo bizar veel geld harkt OnlyFans binnen
Lifestyle10.05.2023
Last van lekkage? Met deze 4 tips is dat snel opgelost!
Entertainment28.02.2023
Hoe staat het met de Nederlandse goksites?
Marketing14.02.2023
Ook tijdens YoastCon komen Bard, Ernie en ChatGPT aan bod
11 mei een dag vol SEOOnline25.11.2022
iBood is volgens het publiek de Website van het Jaar 2022
DC Business20.10.2022