Adobe User Group organiseert 'From Scandinavia With Love'

Vorig artikel Volgend artikel
Adobe User Group organiseert 'From Scandinavia With Love'

Met sprekers van vooroplopende Scandinavische bureaus als North Kingdom, B-Reel, Fantasy Interactive en Perfect Fools op hun podium, gaat de Adobe User Group zichzelf overtreffen.

Wie Scandinavië denkt, denkt IKEA, wereldbekend en bijna synoniem voor functioneel design. Maar... Scandinavië biedt meer, veel meer. Grote design-iconen, indrukwekkende goeroes in multimedia en geweldige modetalenten van internationale allure. Zij zetten de trends in de huidige designwereld en zijn de winnaars van gigantisch veel nationale én internationale awards.

De Adobe User Groep presenteert met 'From Scandinavia with Love' de groten der groten op hun podium. Het zijn die creatieve bureaus die bekend zijn tot ver buiten Europa en bij elkaar meer prijzen hebben gewonnen dan überhaupt ooit op een podium zouden passen. De Adobe User Group heeft hiermee kosten nog moeite gespaard en gezorgd voor nóg briljantere sprekers met nóg scherpere presentaties over hun nóg creatievere hoogstandjes dan in 2008 tijdens het succes van 'Flash Aus Deutschland'.

Tijdens 'From Scandinavia With Love' staat bijvoorbeeld North Kingdom op het podium. Zij zijn bekend van de Mentos Kiss Fight, projecten als Adidas Teamgeist en zijn meervoudig winnaar van de Cyber Lion. Bovendien was het juist North Kingdom die de eerste commerciële inzet voor Augmented Reality brachten met hun 'Plug into the Smart Grid' van GE. Ook worden de mannen van B-Reel ingevlogen. Een digitaal productiehuis dat uitermate smakelijke films produceert voor welk mediatype dan ook. Naast alle awards die ze reeds hebben gewonnen, staan deze mannen in de 'FWA Hall of Fame' én op het podium van de Adobe User Group. Op dit booming event ook een flitsbezoek van Fantasy Interactive. Zij creëerden de succesvolle lifestream-site 'Kontain'. Fantasy Interactive heeft ook klanten als MTV, Nintendo, Porsche en Atari met hun 'pixel-perfect'-filosofie, waarbij absoluut niets onderdoet aan de functionaliteit, voorzien van de strakste designs. Deze grand tour zou niet compleet zijn zonder Perfect Fools. Deze 'digital creatives' slepen aan de lopende band awards binnen en doen eigenlijk te veel om hier op te noemen! Deze inspirerende middag wordt wederom afgesloten met een gezellige netwerkborrel.

Toch heeft Adobe User Group nog lang nog niet alles aangekondigd! Hou de komende dagen de site www.adobeusergroup.nl, Facebook en Twitter in de gaten voor meer informatie over het programma.

Jeroen den Dunnen

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies