Events22.08.2008

Nieuw najaarsevent: PRESS zone ’08


nieuw-najaarsevent-press-zone-08.jpg
nieuw-najaarsevent-press-zone-08.jpg

Vanaf vrijdag 3 oktober is Nederland een nieuwe vakbeurs rijker, speciaal voor vertegenwoordigers van de media: PRESS zone ’08. Deze beurs brengt leveranciers, fabrikanten en distributeurs van consumentenelektronica, gadgets, ICT-producten en -diensten in contact met journalisten en redacteuren.

PRESS zone ’08 beoogt gedurende een dag de pers volledig up to date te brengen over de laatste ontwikkelingen op het gebied van gadgets, technologie, IT-toepassingen en -diensten. Veel fabrikanten kondigen hun noviteiten in het najaar aan, voor journalisten is dit dus een uitgelezen kans een eerste blik te werpen op de allernieuwste navigatiesystemen, digitale camera’s, smartphones, notebooks, games en andere IT-producten.

Voordeel voor de journalist is dat er minder individuele, tijdrovende persconferenties meer hoeven te worden bezocht; redactionele informatie kan snel en simpel worden verkregen in deze one-stop-shop. Voor exposanten is het een kans doeltreffend met pers -werkzaam bij een groot aantal bladen- in contact te treden.
 
Exposanten die aan PRESS zone ’08 deelnemen zijn A-merken uit de technologie- en consumentenelektronica-industrie. Op dit moment hebben Battrex, GN Netcom, Jabra, Mio Technology, Kodak, Packard Bell en NOW-Mobile/Palm hun medewerking toegezegd.
 
Locatie

De prachtig gerenoveerde voormalige drukkerij en lettergieterij Koninklijke Joh. Enschedé in het hartje Haarlem is gekozen als locatie. Vandaag de dag is hier horeca-etablissement Stempels gevestigd. Stempels is goed te bereiken met zowel het openbaar vervoer als de auto.

Press Zone ’08 is gratis te bezoeken en opent zijn deuren vanaf 11.00 uur.  Geïnteresseerden kunnen binnenlopen tot 18.00 uur. Pers die rond het middaguur komt is welkom voor de lunch. Aan het einde van de middag is er een informele borrel.

Press Zone ’08 is een initiatief van PR-bureaus Pride PR en Whizpr…

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.