DC Business28.10.2016

Mopinion breidt zijn sales- en marketingteam uit


Met maar liefst zeven nieuwe werknemers in twee maanden tijd heeft Mopinion de sales- en marketing teams flink uit kunnen breiden.

De nieuwe professionals van Mopinion zijn:

  • Jason Culligan – Lead Generation Specialist
  • Luke Price – Inside Sales Manager
  • Sjoerd van der Plas – Insides Sales Manager
  • Thiara Beijl – Office Manager
  • Arthur Samson – Online Marketeer
  • Lindsey van Leeuwen – Sales Executive
  • Erin Gilliam – Content Marketeer
new-crew
new-crew

Voldoen aan de toegenomen groei en vraag

Ook hebben technologische ontwikkelingen binnen het bedrijf een belangrijke rol gespeeld in de groei van Mopinion.

Een getalenteerd team

Mopinion heeft een talentvol team met diverse vaardigheden aangenomen. Als Lead Generation Specialist is Jason Culligan de eerste die contact heeft met geïnteresseerde klanten, om hun digital experience van goed naar fantastisch te krijgen.

Luke Price en Sjoerd van der Plas gaan aan de slag als Inside Sales Managers: Luke richt zich op het Verenigd Koninkrijk en Sjoerd focust op de Nederlandse markt.

Thiara Beijl is de Office Manager die verantwoordelijk is voor de administratie en voor internationale bedrijfsprocessen.

Online Marketeer Arthur Samson is bezig met het opzetten en optimaliseren van online advertising en zoekmachine optimalisatie.

Lindsey van Leeuwen, Sales Executive, is verantwoordelijk voor het genereren van nieuwe leads binnen de Engelse en Amerikaanse markt. Ook ondersteunt Lindsey de marketingafdeling. Content Marketeer Erin Gilliam is de online zichtbaarheid en vindbaarheid van het bedrijf aan het uitbreiden door het creëren van relevante content zoals whitepapers, case studies en blogs.

Ambitieuze toekomstplannen

Eerder dit jaar heeft een groep investeerders van Capital Mills geinvesteerd in Mopinion, wat het bedrijf de kans gaf om het team uit te breiden.