De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
LEGO Benelux gaat samenwerken met Engaged voor de uitrol van digitale projecten en digitale merkactivaties. Samen gaan ze de uitdaging aan om in een alsmaar digitaler wordende wereld producten tot leven te brengen en “hands-on experiences” te creëren op steeds meer digitale touchpoints.
Brand activation
“We ontmoeten het laatste jaar steeds meer merken die beseffen dat brand activation een ongelooflijk krachtige methode is om de aandacht van consumenten vast te krijgen en bepaalde emoties aan het merk te koppelen.
Met Engaged helpen we merken enerzijds met slimme social en digital tactics het bereik van fysieke activatie drastisch te vergroten, anderzijds zoeken we constant naar innovatieve manieren om consumenten via digitale kanalen te activeren.
Dit vertaalt zich bijvoorbeeld in branded games, livestream events, AR-experiences of interactieve videoproducties.” Aldus Wim Segers, creatief directeur van Engaged.
LEGO
Ook LEGO is met het stijgende aandeel van e-commerce en de groei bij pure players als bol.com steeds meer vragende partij voor digitale merkactivaties.
Niet alleen op e-commerce vlak is er nood aan digitale activaties en belevingen. Ook op digital en social marketing gebied wordt het alsmaar moeilijker om de aandacht van consumenten vast te krijgen. Dit vraagt om een aanpak die verder gaat dan skippable video ads en goed getargete videocontent.
[Fotocredits © LEGO]
Verder lezen over Digital
Online18.03.2024
Digitaal mijmeren: Zullen AI’s op het internet op enig moment ontwaken?
Mogelijk ontwikkelen AI's een vorm van gedecentraliseerd interactiviteitsbewustzijnMarketing06.03.2024
OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie
Marketing28.11.2023
Blijdorp: Van dierentuin naar een icoon voor natuurherstel
Blijdorp wil impact maken!Startups16.11.2023
Deze 12 Nederlandse startups zijn onderscheiden met een CES Innovation Award
Online28.04.2023
Privacy: gegevensverzameling binnen apps kun je maar beter uitschakelen!
Inspiratie om jouw digitale hygiëne aanzienlijk te verbeterenEvents07.04.2023
Emerce Digital Marketing Live! 2023: dé messcherpe update voor online marketing professionals
Metaverse17.03.2023
Second Life komt als app uit op smartphones
Een tweede leven voor Second Life?Online23.02.2023
Toegankelijkheid: er is nog steeds werk aan de webwinkel!
Verder lezen over LEGO
Gadgets15.04.2024
LEGO komt met een nieuwe TIE Interceptor
May the 4th be with you!Lifestyle21.03.2024
10 items voor een gezellig thuiskantoor
Entertainment20.03.2024
De LEGO Dungeons & Dragons-set is door een Nederlander ontworpen
Gaming10.03.2024
Happy Mar10-day! Lego onthult Mario Kart Lego
Gadgets29.02.2024
Klein maar fijn: dit zijn de duurste LEGO Minifigures ooit
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Nieuws31.01.2024
LEGO House in Billund komt met nieuwe experience op gebied van duurzaamheid
Gadgets21.12.2023
11x toffe LEGO sets voor iedereen
Verder lezen over Merken
Nieuws01.04.2024
1 april 2024: dit zijn de leukste inhakers en grappen
Marketing14.03.2024
Bij House of Treats staat de samenwerking met de doelgroep centraal
Marketing14.12.2023
ZEEKR opent een flagshipstore in Amsterdam
aan Kalverstraat/RokinLifestyle16.10.2023
Je ziet ze vaak boven een broek uit: dit is Muchachomalo
Marketing28.04.2023
Bol blijft sterkste retailmerk, Hema keldert en Jumbo verliest ook
Feestende bouwvakkers in Qatar deden Jumbo geen goedOnline01.04.2023
1 april 2023: een overzicht van de leukste inhakers en grappen
Lifestyle03.02.2023
Waarom je sowieso één paar Mascolori’s in je kast moet hebben
DC Business19.12.2022