LEGO Benelux kiest Engaged voor digital brand activation

LEGO Benelux kiest Engaged voor digital brand activation

Vorig artikel Volgend artikel

LEGO Benelux gaat samenwerken met Engaged voor de uitrol van digitale projecten en digitale merkactivaties. Samen gaan ze de uitdaging aan om in een alsmaar digitaler wordende wereld producten tot leven te brengen en “hands-on experiences” te creëren op steeds meer digitale touchpoints.

Brand activation

"We ontmoeten het laatste jaar steeds meer merken die beseffen dat brand activation een ongelooflijk krachtige methode is om de aandacht van consumenten vast te krijgen en bepaalde emoties aan het merk te koppelen.

Met Engaged helpen we merken enerzijds met slimme social en digital tactics het bereik van fysieke activatie drastisch te vergroten, anderzijds zoeken we constant naar innovatieve manieren om consumenten via digitale kanalen te activeren.

Dit vertaalt zich bijvoorbeeld in branded games, livestream events, AR-experiences of interactieve videoproducties.” Aldus Wim Segers, creatief directeur van Engaged.

LEGO

Ook LEGO is met het stijgende aandeel van e-commerce en de groei bij pure players als bol.com steeds meer vragende partij voor digitale merkactivaties.

Niet alleen op e-commerce vlak is er nood aan digitale activaties en belevingen. Ook op digital en social marketing gebied wordt het alsmaar moeilijker om de aandacht van consumenten vast te krijgen. Dit vraagt om een aanpak die verder gaat dan skippable video ads en goed getargete videocontent.

[Fotocredits © LEGO]

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies