Dynamics Experience biedt podium voor introductie Microsoft Dynamics 365

Dynamics Experience biedt podium voor introductie Microsoft Dynamics 365

Vorig artikel Volgend artikel

Als onafhankelijke Microsoft business community, krijgt DynamicsHUB de Nederlandse primeur in handen om Microsoft Dynamics 365 te introduceren bij het grotere publiek tijdens haar jaarlijks congres op woensdag 9 november. De introductie van deze nieuwe business software suite past naadloos bij het thema Digital Engagement, wat dit jaar gekozen is voor het business evenement.

Digital Engagement met Microsoft Dynamics 365

In een tijd waar digitale startups traditionele organisaties inhalen, is het belangrijk te weten wat de succesfactoren zijn. Digitale transformatie is niet zomaar een trend, maar een belangrijke aanjager voor groei.

Digital Engagement kan alleen worden behaald wanneer business en IT in harmonie zijn met elkaar. Het model geeft invulling aan de missie van Microsoft “Empower every person and every organization on the planet to achieve more”. Digital Engagement is het zo optimaal mogelijk inzetten van IT om de klant zo excellent mogelijk te bedienen. Dit heeft een positief effect op de klanttevredenheid hetgeen weer resulteert in een verhoogde klantwaarde c.q. financieel resultaat binnen de organisatie.

Naar verwachting zal de komende vijf jaar meer veranderen in de markt dan wat er afgelopen dertig jaar is gebeurd. Om deze snelheid aan te kunnen moeten bedrijven wendbaar zijn en bereid zijn om digitale technologie te omarmen teneinde de bedrijfsresultaten te optimaliseren.

Dynamics Experience

Tijdens Dynamics Experience worden bezoekers meegenomen in de Digital Engagement journey. De focus ligt hierbij op welke rollen visie & leiderschap, mens & cultuur, bedrijfsprocessen en IT spelen binnen digitale transformaties met behulp van Microsoft technologie, in het bijzonder Microsoft Dynamics 365.

De nieuwe werkelijkheid van Microsoft biedt kansen voor organisaties in hun reis naar een succesvolle digitale transformatie. De vraag waar veel organisaties echter mee worstelen, is hoe men van visie naar realisatie gaat. Daarom heeft Microsoft gekozen voor Dynamics Experience om samen met DynamicsHUB de Nederlandse eindgebruikers en haar partners deze boodschap te vertalen van een visie naar praktische handvatten om deze transformatie te realiseren.

Jaarlijks organiseert DynamicsHUB haar congres Dynamics Experience waar de bezoekers geïnspireerd worden hoe ze het maximale uit hun Microsoft Dynamics software kunnen halen.

Dit jaar gaat Microsoft in dialoog met eindgebruikers en partners over de visie en de roadmap van Microsoft. Naast de introductie van Microsoft Dynamics 365 zal Jay Ramsanjhal spreken over hoe organisaties “Digital Engaged” kunnen worden. Wanneer IT strategisch wordt ingezet om klanten daadwerkelijk excellent te bedienen, spreekt men van Digital Engagement. Tijdens #DE16 worden ruim 20 sessies gehouden waar strategische en tactische onderwerpen de boventoon voeren. Kenmerkend is dat de sessies niet alleen gaan over de toekomst, disruptie en innovatie, maar juist over hoe om te gaan met het transformeren van de status quo in de digitale wereld. Onderwerpen zoals performance issues, migraties of upgrades maar ook data security en privacy worden besproken. Kenmerkend is dat de sessies niet alleen over de toekomst gaan maar juist hoe om te gaan met de huidige situatie waar bedrijven in zitten.

#DE16 is bij uitstek geschikt voor managers en directieleden (business én IT), die geïnspireerd willen worden hoe IT als strategisch instrument ingezet kan worden om klanten excellent te bedienen en bovendien met concrete handvatten willen vertrekken om de transformatie te kunnen maken naar een “digital engaged” organisatie. Daarnaast is er een separaat executive programma voor het hoger strategisch business management.

Praktisch, hands-on en inspirerend zijn de kenmerken van dit evenement.

DynamicsHUB en Microsoft

DynamicsHUB is de grootste onafhankelijke Microsoft business software community van Europa en bestaat al ruim 10 jaar. DynamicsHUB brengt Microsoft en haar klanten dichter bij elkaar, zonder commercieel belang.

Aanmelden Dynamics Experience

Om deel te nemen aan het evenement dien je je te registreren via de website.

De entree voor leden (eindgebruikers) van DynamicsHUB is gratis. Eindgebruikers die geen lid zijn van DynamicsHUB betalen slechts € 199,-. Partners (van Microsoft) betalen € 995,- per persoon.

Credits header: Fotolia / Pressmaster

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies