De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Dutch Digital Agencies (DDA) en Dutch Digital Design gaan intensief samenwerken. Bert Hagendoorn zal samen met DDA het platform inzetten om de concurrentiepositie van haar ruim 100 leden ook internationaal verder te versterken.
“We hadden al vaker samengewerkt met DDA en Annemieke Deering en dat is ons erg goed bevallen. Om de volgende stap te kunnen zetten vonden we het interessant om de krachten van ons initiatief met die van DDA te bundelen, ook gelet op onze internationale ambities. Samen gaan we onze bureaus en het beste werk in binnen- en buitenland beter op de kaart zetten,” aldus Hagendoorn (Dutch Digital Design).
Dutch Digital Design wordt organisatorisch onderdeel van DDA. Binnen de DDA vormt Dutch Digital Design nu een Task Force.
Adjan Kodde (DDA): “Wij zijn enorm blij dat we deze ‘Task Force’ aan onze organisatie kunnen toevoegen. Met name op de thema’s ‘internationalisering’ en ‘War on Talent’ is Dutch Digital Design een belangrijk onderwerp. Door de samenvoeging kunnen de initiatieven nog beter op elkaar worden afgestemd waardoor het effect sterker wordt.”
Leden
De afgelopen jaren nam de groei van het aantal leden van de DDA aanzienlijk toe, met onder de nieuwkomers een mix van creatieve, technische en full service agencies. Met de nieuwe leden erbij wordt de magische grens van 100 doorbroken.
Dutch Digital Agencies (DDA) staat sinds 2002 voor haar leden, toonaangevende digitale bureaus van Nederland en werkt als branchevereniging en kennisplatform in deze groeiende branche. DDA stimuleert actief het creatieve en innovatieve vermogen van de digitale industrie en de interactie tussen de aangesloten bureaus.
Verder lezen over Digital
Technology18.11.2024
Onderzoek: Mkb heeft behoefte aan ondersteuning bij digitalisering
gebrek aan kennis en expertiseTech in Asia13.11.2024
Huawei Connect Paris: AI en de digitale, groene transformatie van Europa
Marketing06.05.2024
Google: Nederlandse retailer blinkt uit in loyaliteit en marketing
maar de website kan vaak beterOnline18.03.2024
Digitaal mijmeren: Zullen AI’s op het internet op enig moment ontwaken?
Mogelijk ontwikkelen AI's een vorm van gedecentraliseerd interactiviteitsbewustzijnMarketing06.03.2024
OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie
Marketing28.11.2023
Blijdorp: Van dierentuin naar een icoon voor natuurherstel
Blijdorp wil impact maken!Startups16.11.2023
Deze 12 Nederlandse startups zijn onderscheiden met een CES Innovation Award
Online28.04.2023
Privacy: gegevensverzameling binnen apps kun je maar beter uitschakelen!
Inspiratie om jouw digitale hygiëne aanzienlijk te verbeterenVerder lezen over Nederland
Automotive25.11.2024
Bestelbusjes mogen langer de zero-emissiezone in
Nieuws20.11.2024
Je zorgverzekering voor 2025 kiezen: hier moet je op letten
Technology18.11.2024
Onderzoek: Mkb heeft behoefte aan ondersteuning bij digitalisering
gebrek aan kennis en expertiseNieuws14.11.2024
Wolven die niet worden bejaagd, worden steeds brutaler!
Jaarlijks wolvenafschot dringend noodzakelijkEvents06.11.2024
10e editie WFFR: met een ode aan natuurliefhebbers en vertoningen in de wijk
Nieuws05.11.2024
5 dingen die we zullen missen van Blokker
Nieuws08.10.2024
Den Haag ontvangt EU missie label voor duurzaamheid
Online02.08.2024