De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Snakeware, een Digital Specialist uit Sneek, heeft de groeiverwachtingen voor het komende jaar flink bijgesteld. De omzetontwikkeling in 2017 laat namelijk een dikke plus zien, hierdoor gaan ze niet alleen het team verder uitbreiden, maar wordt er ook over de landsgrenzen gekeken.
“Wij zetten data om in relevante informatie en het meest lonende deel van deze datareis: data omzetten in actie.”
2017 een topjaar!
Het jaar 2017 is nog niet voorbij, maar ze spreken nu al van een topjaar. Dat komt mede dankzij een focus op strategische partnerships en innovaties op het gebied van Artificial Intelligence (AI), Augmented Reality (AR) en Data Driven Commerce.
“Ons team is het afgelopen jaar fors uitgebreid om aan de groeiende vraag vanuit de markt te kunnen voldoen,” aldus Ate van der Meer, Marketing & Sales Director van Snakeware. “Dit laatste kwartaal zetten we er nog eens extra vaart achter. We zoeken twaalf specialisten voor twee geheel nieuwe scrum-teams en gaan investeren in nearshoring.”
Case: Dekamarkt
Kenmerkend voor de groei zijn de indrukwekkende resultaten die het bedrijf dit jaar heeft geboekt voor Detailresult Groep, eigenaar van supermarkten Dekamarkt en Dirk. Het strategisch partnerschap tussen Detailresult Groep en Snakeware heeft als doel de ‘beste boodschappensite van Nederland’ te realiseren. Ze zijn hard op weg: in de verkiezing Retailer of the Year van ABN AMRO gooide DekaMarkt in de categorie Supermarkten Online hoge ogen. “Elke keer wordt de gebruikerservaring verder verfijnd,” aldus Van der Meer. “Het hele jaar door werken we in een toegewijd team aan het doorvoeren van verbeteringen en vernieuwingen voor DekaMarkt.”
En nu ook internationaal
Ook voor Accell Group, eigenaar van onder meer Koga en Batavus, zijn diverse projecten en producten door Snakeware vernieuwd. Vanuit München wordt, samen met een team van internationale designspecialisten, gewerkt aan klantgericht design en geavanceerde digitale architectuur.
Bij Snakeware is men steeds meer gaan investeren in ontwikkelingen die verder gaan dan grafische (beeld)schermen. Ze zetten data om in relevante informatie. Het meest lonende deel van deze datareis is volgens van der Meer “data omzetten in actie.” Daar is steeds meer vraag naar. De orderportefeuille voor 2018 is daarmee al goed gevuld. En het werk in München smaakt naar meer.
Verder lezen over Digital
Technology18.11.2024
Onderzoek: Mkb heeft behoefte aan ondersteuning bij digitalisering
gebrek aan kennis en expertiseTech in Asia13.11.2024
Huawei Connect Paris: AI en de digitale, groene transformatie van Europa
Marketing06.05.2024
Google: Nederlandse retailer blinkt uit in loyaliteit en marketing
maar de website kan vaak beterOnline18.03.2024
Digitaal mijmeren: Zullen AI’s op het internet op enig moment ontwaken?
Mogelijk ontwikkelen AI's een vorm van gedecentraliseerd interactiviteitsbewustzijnMarketing06.03.2024
OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie
Marketing28.11.2023
Blijdorp: Van dierentuin naar een icoon voor natuurherstel
Blijdorp wil impact maken!Startups16.11.2023
Deze 12 Nederlandse startups zijn onderscheiden met een CES Innovation Award
Online28.04.2023
Privacy: gegevensverzameling binnen apps kun je maar beter uitschakelen!
Inspiratie om jouw digitale hygiëne aanzienlijk te verbeterenVerder lezen over Innovatie
Technology13.12.2024
10 voorspellingen voor 2025 van SAP: het is vooral AI dat de klok slaat
Entertainment04.12.2024
Disneyland Paris komt met nieuwe avondshow: Disney Tales of Magic
Met ook Disney Music FestivalCybercrime20.11.2024
Wortell opent nieuw next-gen Cyber Defense Center
Nieuws06.11.2024
Mews is het snelst groeiende bedrijf van Nederland in 2024
Winnaar van de Top 250 Golden Scaler AwardTechnology29.10.2024
Deze hypermoderne tank stelt je hele beeld van de legertank bij
Technology18.10.2024
‘Lucide dromen wordt het volgende grote ding na AI’
Technology08.10.2024
Is de kassaloze supermarkt mislukt?
Nieuws08.10.2024