DC Business10.08.2020

Deze nieuwe speler in de design meubelbranche hecht veel waarde aan service en gemak


Bestelgemak en goede service vinden de meeste consumenten heel belangrijk wanneer ze online aankopen doen. En dat verwachten we zeker als we duurdere, luxe of exclusieve items kopen. Solfelt is een nieuwe nieuwe speler in de design meubelbranche die hieraan veel waarde hecht.

Exclusieve meubels en accessoires

Ze verkopen er luxe designmerken en de meubels en accessoires worden op een bijzondere manier online gepresenteerd. Zo stel je gemakkelijk je droominterieur samen met de meest exclusieve en trendy items. De site heeft ook een bijzondere virtuele showroom. Daarmee richt je je woonkamer, slaapkamer of werkkamer nog gemakkelijker in. “Solfelt verbindt luxe designmerken met hen die een wens hebben hun droominterieur realiteit te laten worden”, zo lezen we op de website.

Shop de look in de 3D showroom

Wij zijn fan van de virtuele 3D showroom. Hier kijk je op je gemakje rond hoe de meubels en accessoires van een van de merken er in de showroom uitzien. Ideaal, want je hoeft zelf niet op pad te gaan om toch een goede indruk te krijgen van je toekomstige aankopen. Zie je tijdens je tour een kamer met stijl die je aanspreekt? Noteer de naam en vind alle producten uit die kamer terug in de ‘Shop the Look’. Niet alleen de meubels, maar ook alle accessoires bestel je dan meteen. Deze kun je trouwens gemakkelijk uitzoeken op basis van de look en kleur.

Online meubels bestellen wordt nog gemakkelijker en leuker

De website heeft een rustige uitstraling en je kunt er vanuit je luie stoel verschillende looks en kamers in 3D bekijken. Bij het exclusieve assortiment, met onder andere de merken Dôme Deco en Eichholtz, hoort ook een uitstekende service. Die belooft Solfelt ons dan ook. Wie hier online shopt mag zelfs de beste online shopervaring verwachten, van a tot z. Zo zie je meteen bij ieder product wat de levertijd is en stuurt de webshop je een track & trace code zodat je precies weet wanneer er iemand thuis moet zijn om de producten in ontvangst te nemen.

Thuis gemonteerd

Je kunt er bij de nieuwe webshop bovendien voor kiezen om rente- en kosteloos in 3 termijnen te betalen en bezorging is bij deze winkel altijd gratis en full-service. Dat houdt in dat grotere meubels altijd op de door jou gewenste plek in huis worden uitgepakt en gemonteerd. Heel fijn, want je kunt zelf meteen genieten van de nieuwe items in je interieur. Het assortiment van de nieuwe speler wordt de komende tijd nog uitgebreid met meer exclusieve merken. Stay tuned!

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.

Verder lezen over Retail

Google: Nederlandse retailer blinkt uit in loyaliteit en marketing

Nederlandse retailers zijn goed in het binden van klanten aan hun merk en digitale marketing, maar schieten nog regelmatig tekort als het aankomt op SEO-optimalisatie en websiteprestatie.

Marketing06.05.2024

Google: Nederlandse retailer blinkt uit in loyaliteit en marketing

maar de website kan vaak beter
Een goed kassasysteem: de must voor iedere winkel eigenaar

Als winkel eigenaar ben je ongetwijfeld bekend met het belang van een efficiënt kassasysteem. In dit blog gaan we dieper in op waarom een goed kassasysteem essentieel is voor iedere winkel, en we belichten de voordelen...

DC Business22.02.2024

Een goed kassasysteem: de must voor iedere winkel eigenaar

Kledingtips voor mannen: waar moet je op letten?

We willen er allemaal goed uitzien. Toch is dat niet altijd even gemakkelijk. Er zijn ongelooflijk veel kledingstijlen en velen van ons hebben geen idee wat nou het beste bij ze past. Bovendien is het misschien niet je g...

Lifestyle18.02.2024

Kledingtips voor mannen: waar moet je op letten?

​Onderzoek: veel consumenten bezorgd over het geven van persoonlijke gegevens aan retailers

De detailhandel bevindt zich op een kritiek punt waar consumenten een kloof ervaren tussen hun winkelverwachtingen en de werkelijkheid in winkels. Terwijl de retailsector blijft evolueren, staat de industrie voor uitdagi...

Marketing01.02.2024

​Onderzoek: veel consumenten bezorgd over het geven van persoonlijke gegevens aan retailers

Google Cloud komt met nieuwe generatieve AI-technologie voor retailers

Voorafgaand aan NRF 2024, wereldwijd een van de grootste evenementen als het gaat om retail, onthulde Google Cloud alvast een aantal nieuwe AI- en generatieve AI-technologieën. Ontwikkeld om retailers te ondersteunen bi...

Online19.01.2024

Google Cloud komt met nieuwe generatieve AI-technologie voor retailers

ZEEKR opent een flagshipstore in Amsterdam

Chinese automerken, en dan met name merken die invetten op een volledig elektrische vloot, maken een opmars in Europa. ZEEKR is het volgende merk die de Europese markt gaat betreden. Dit wereldwijde merk voor elektrisch...

Marketing14.12.2023

ZEEKR opent een flagshipstore in Amsterdam

aan Kalverstraat/Rokin
​Digitale Sales-kamers van Shopware brengen e-commerce en sales bij elkaar

Shopware heeft Digital Sales Rooms, dit zijn digitale Sales-kamers die volgens het bedrijf een ideale samensmelting zijn voor e-commerce en sales. Dit is hoe deze digitale kamers in hun werk gaan en wat jij er met jouw b...

DC Business13.12.2023

​Digitale Sales-kamers van Shopware brengen e-commerce en sales bij elkaar

Een ‘blended’ winkelervaring voor de feestdagen: virtueel en fysiek shoppen

Van 29 november tot en met 3 december kun je de Shared Shop op de Utrechtsestraat 50 in Amsterdam bezoeken. Deze shop speelt in op de groeiende vraag naar een blended winkelervaring: tegelijk zowel virtueel als fysiek sh...

Marketing30.11.2023

Een ‘blended’ winkelervaring voor de feestdagen: virtueel en fysiek shoppen