DC Business21.01.2020

Binnen 1 jaar marktleider? Deze jonge ondernemers lukte het!


Binnen 1 jaar marktleider worden? Klinkt voor velen als een utopie. Toch wisten Sem Zijlstra (28) ex topsporter, CEO van marketingbureau DRIIVN en Wouter Aijtink (26) dit voor elkaar te krijgen. In april 2019 zijn ze gestart met het online event advertising bureau Boest, met als doel om binnen 1 jaar marktleider in de Benelux te zijn. Wat is de succesformule achter deze organisaties? Hoe hebben zij in een korte tijd deze successen bereikt en waar gaan ze nu heen? The sky is the limit voor deze gamechangers.

Online marketing bureau DRIIVN

DRIIVN vertegenwoordigd en ondersteund organisaties met hun online marketing op alle fronten. Met unieke tricks maakt het team onder andere social advertising campagnes, social designs, websites en kennen ze alle ins en outs van SEA en SEO. Het gedreven team van young professionals hanteert een all-in-house werkwijze waarbij de online marketing van A tot Z kan worden opgepakt. Dit zorgt ervoor dat kwaliteit gewaarborgd blijft. Van het creëren van meer online awareness, het verhogen van conversies, het upgraden van engagement op social media tot social advertising en zoekmachine optimalisatie.

Het fullservice online marketing bureau is dan ook binnen 3 jaar uitgegroeid tot een ijzersterk team van 25 man en werkt voor grote namen als KFC, Moet & Chandon, KPN, Veuve Cliquot en vele anderen.

Event advertising bureau Boest

Sem en Wouter stampen binnen 1 jaar het grootste event advertising bureau van de Benelux uit de grond. Van grote festivals, clubavonden en B2B events, tot aan sportevenementen en theater. Boest heeft onder andere Verknipt, Supperclub, Happy Feelings, De Marktkantine en Kriss Kross aan zich gebonden. Inmiddels hebben zij meer dan 3.000 evenementen in 8 verschillende branches succesvol online vermarkt. Dus binnen 1 jaar de grootste zijn en dan lekker rustig aan doen? Dat zit er voor deze rasondernemers niet in. Met hun gedreven team en gepersonaliseerde strategieën zijn zij ready om internationaal de grootste te worden, so keep an eye on Boest!

Met Boest willen ze maximaal bijdragen aan de successen van events, ongeacht in welke branche zij opereren. Via online advertising bereiken zij honderdduizenden mensen per advertentie en zorgt Boest voor awareness voor je event. Het funnel van Boest staat hierin centraal. Deze wekt eerst awareness bij de juiste doelgroep, vervolgens wakkert het consideration en interactie aan om met als doel conversion te bereiken. Op deze manier heeft Boest haar succes weten te genereren bij alle projecten die zij hebben gedaan, ongeacht in welke branche zij opereren.

One big happy family

Het team van DRIIVN en Boest is een grote familie en de klanten zijn inmiddels hun vriendenkring geworden. Achter de jonge ondernemers staat een ervaren en gedreven team van marketing specialisten die naast sterke online resultaten ook de beste klantervaring willen bieden. Bij zowel DRIIVN als Boest staat klantervaring op 1. Er wordt met korte lijnen gecommuniceerd, ze doen er alles aan om doelstellingen en KPI’s te halen en successen worden samen met de klant gevierd. De samenwerkingen zijn soms zo hecht, dat er echte vriendschappen zijn ontstaan.

Momenteel werken DRIIVN en Boest dan ook 3 weken vanuit Bali op hun jaarlijkse workation. Dit ter voorbereiding op het nieuwe jaar. Met de nieuwe energie die tijdens dit soort trips wordt opgedaan staat het team meer dan klaar voor hun klanten.

Verder lezen over Online Marketing

​OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie

OBI4wan, Spotler Nederland en Squeezely integreren hun operationele bedrijfsvoering en gaan verder als één organisatie onder de naam Spotler NL. Alle drie de bedrijven zijn al geruime tijd onderdeel van de Spotler Grou...

Marketing06.03.2024

​OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie

​Community Manager Appreciation day: wat doet een Community Manager?

Het is vandaag de internationale dag van het waarderen van communitymanagers. Maar er is tegelijkertijd veel vaagheid over deze vrij moderne rol. Dat komt mede omdat deze rol in het ene bedrijf veel omvattender is dan in...

Online22.01.2024

​Community Manager Appreciation day: wat doet een Community Manager?

​Deze merken hebben Snapchat helemaal begrepen

Snapchat is een van de meest populaire social media onder jongeren en dat maakt het voor bijvoorbeeld bedrijven een heel interessante plek om aanwezig te zijn. Maar is alleen aanwezig zijn en het standaard adverteren gen...

Social Media28.12.2023

​Deze merken hebben Snapchat helemaal begrepen

​Google: ‘Dit zijn de digitale marketingtrends van 2024’

Het zijn de laatste weken van 2023 en iedereen is bezig met het nieuwe jaar: wat zijn de trends, wat verwachten we? Google helpt je een handje door een beetje sturing te geven: dit is wat er volgens de zoekmachinegigant...

Marketing14.12.2023

​Google: ‘Dit zijn de digitale marketingtrends van 2024’

Growth hacken: waarom dat anno 2023 zo populair is

Growth hacken, het klinkt als iets wat met cybercrime te maken heeft, maar niets is minder waar. Het betekent vooral het slim inzetten van het internet om groei mogelijk te maken. Een trend die al in 2014 vanuit de Veren...

DC Business26.10.2023

Growth hacken: waarom dat anno 2023 zo populair is

10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023

De afgelopen dagen was het druk in Boston, want Hubspot hield zijn jaarlijkse bijeenkomst Inbound 2023. AI voerde, mede door aankondigingen van het bedrijf, de boventoon, maar er waren ook veel leuke, inspirerende en amb...

Marketing08.09.2023

10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023

HubSpot komt met HubSpot AI: generatieve AI voor MKB’s

HubSpot heeft tijdens zijn jaarlijkse evenement Inbound onthuld AI-functonaliteit toe te voegen aan zijn software. Er komt een speciaal HubSpot AI-gedeelte waarin allerlei functionaliteiten met kunstmatige intelligentie...

Marketing06.09.2023

HubSpot komt met HubSpot AI: generatieve AI voor MKB’s

HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game

HEMA lanceert als eerste Nederlandse merk een collectie op Roblox. Het maakt deel uit van de SLAYMA summer school-campagne van het merk. Het is voor het eerst dat een merk uit ons land Roblox inzet binnen een marketingca...

Marketing18.08.2023

HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game

Rookworstkettingen, tompoucejurkjes en hotdogtasjes