American Express en ANWB sluiten aan bij NIMA Top Marketing Club

American Express en ANWB sluiten aan bij NIMA Top Marketing Club

Vorig artikel Volgend artikel

De NIMA Top Marketing Club heeft zijn 25ste én 26ste organisatie mogen toevoegen aan het TMC-programma. American Express en ANWB sluiten zich aan bij de selecte groep bedrijven die via een intensief programma werkt aan permanente educatie van zijn marketingteam.

De Koninklijke Nederlandse Toeristenbond ANWB staat uiteraard bekend als dé organisatie voor verkeer en toerisme en is één van de bekendste merken van Nederland. American Express behoort tot de bekendste merken wereldwijd. Het bedrijf is in Nederland vooral bekend vanwege zijn uitgifte van creditcards met uitgebreide privileges voor kaarthouders. Robert-Jan Meijers, Marketing Director American Express Nederland: ‘Onze mensen maken het verschil en geven klanten toegang tot onvergetelijke ervaringen. We zijn dan ook heel blij dat we zijn toegetreden tot het TMC-programma. Het is voor ons belangrijk om snel in te kunnen spelen op marktontwikkelingen, consumententrends en klantinzichten. Een goede marketeer blijft zich ontwikkelen om zijn of haar kennis en vaardigheden te vergroten om zo het verschil te kunnen maken. Bij American Express vinden we het belangrijk dat onze medewerkers het beste uit zichzelf halen, nieuwsgierig zijn en het elke dag een beetje beter willen doen voor zichzelf, de klant en het bedrijf. Het TMC-programma biedt onze medewerkers toegang tot onvergetelijke leerervaringen.’

Thijs Lenderink is manager Business Members bij NIMA en verantwoordelijk voor de zakelijke NIMA Members: bedrijven en overige organisaties die zich als marketingorganisatie hebben aangesloten bij de beroepsvereniging voor marketeers. Volgens hem zijn American Express en ANWB twee bijzondere en waardevolle aanvullingen voor de groep bedrijven die nu de Top Marketing Club uitmaken: ‘American Express is een bijzondere organisatie; weinig merken zijn zo sterk en consistent. Wie zich verdiept in de heritage van het bedrijf, ontdekt al snel dat het één van de grondleggers is van contentmarketing zoals we dat nu kennen. ANWB is binnen onze landsgrenzen, maar ook daarbuiten één van de meest indrukwekkende marketingbedrijven. Aan de ene kant is het merk bijna cultureel erfgoed en tegelijk beschikt ANWB over een slim en modern marketingteam met een sterke customer focus in zijn dna. We hebben de marketeers van American Express en ANWB er graag bij en zijn ervan overtuigd dat we hen veel te bieden hebben.’

NIMA Top Marketing Club

Toonaangevende marketingbedrijven van Nederland zijn lid van de NIMA Top Marketing Club (TMC). NIMA ondersteunt deze bedrijven bij de ontwikkeling van marketingkennis, het opdoen van inspiratie en faciliteert het kennisnetwerk dat de TMC Members hebben opgebouwd. TMC Members ondersteunen de missie van NIMA door professionals in de vakgebieden marketing, communicatie en sales het maximale uit hun carrière te laten halen. Gezamenlijk inventariseren NIMA en de TMC Member welke behoeften er zijn op het gebied van marketingkennis en -inspiratie. Dit resulteert in een tailormade kennisprogramma. Het TMC-programma richt zich nadrukkelijk op drie niveaus marketeers: marketingbestuurders, marketingmanagers en marketing young profs, aangevuld met een educatieprogramma voor álle niveaus, gericht op professionals die hun vakkennis en vaardigheden willen verdiepen of verbreden.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies