360 Polaris: het nieuwe platform van Improve Digital

360 Polaris: het nieuwe platform van Improve Digital

Vorig artikel Volgend artikel

Improve Digital lanceert vandaag een geheel nieuw platform: 360 Polaris. Een full stack advertentietechnologie voor uitgevers op het gebied van video, web en mobiel. Het geeft uitgevers volledige transparantie en controle, ongeacht wat hun verkoopstrategie is. Met dit nieuwe platform heeft Improve Digital een alles-in-een oplossing die de mogelijkheden van zowel een premium ad server als supply-side platform (SSP) integreert.

Video, web en mobile

360 Polaris biedt een holistische aanpak voor het automatisch genereren van inkomsten. Het stelt uitgevers in staat om het maximale uit hun online inventory te halen. Het maakt niet uit in welke vorm of op welk apparaat, dit platform past zich real-time aan aan hun eisen.

360 Polaris

360 Polaris is misschien wel de belangrijkste productlancering in de geschiedenis van Improve Digital. Het voldoet aan alle belangrijke principes van transparantie, inkomstenmaximalisatie en focus op de uitgevers.

"We hebben de afgelopen jaren heel goed geluisterd naar wat de behoeftes zijn van grote mediabedrijven," aldus Joelle Frijters, CEO van Improve Digital. "De grenzen tussen premium en non-premium-strategieën en tussen buy- en sell-side commitments vervagen steeds meer, waardoor er nieuwe uitdagingen ontstaan. Media-eigenaren worstelen met vraagstukken rond transparantie, reporting en controle. Met 360 Polaris hebben we een oplossing voor deze problemen, die vaak zijn ontstaan door gefragmenteerde en ondoorzichtige technologieën. Deze stap zal zeker de inkomsten van uitgevers omhoog stuwen.”

360-polaris

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies