De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
YouTube heeft bekend gemaakt dat Chrysler, met de Super Bowl commercial waarin Eminem door Detroit rijdt, de winnaar is van de Ad Blitz contest. De contest was gebaseerd op het aantal stemmen van de kijkers.
Het is ongeveer 2 weken geleden dat de Super Bowl werd uitgezonden. “But our ears are still ringing from the noise of advertisers jockeying for position in Ad Blitz, YouTube’s contest to find the best Super Bowl ad,” aldus Suzie Reider , Display Advertising Director bij YouTube. Het was ook een goede Super Bowl voor mobile dit jaar, met meer dan 3,5 miljoen views op het Ad Blitz channel vanaf mobiele apparaten. Er zijn zo’n 2,7 miljoen stemmen uitgebracht en in de eerste 30 uur na afloop van de wedstrijd werden de commercials in totaal 47 miljoen keer bekeken.
Op het Ad Blitz kanaal op YouYube is de top 5 terug te vinden, bestaande uit: Chrysler, Doritos, Bridgestone, Doritos (again) en Doritos (yet again).
Verder lezen over YouTube
Video08.04.2024
10 populaire wetenschap-YouTubers die je zeker moet volgen
Social Media06.04.2024
Deze week viral: New York, Greta Thunberg en boze buren
Gaming18.03.2024
YouTube-reeks duikt in de Metal Gear-geschiedenis
Video18.03.2024
Hoe Youtube creators wil helpen gewijzigde inhoud met AI bekend te maken
Video13.03.2024
YouTube op televisie krijgt meer focus op reacties
Social Media30.01.2024
TikTok wil dat je horizontale video’s gaat maken
Online19.01.2024
Op deze website spenderen mensen de meeste tijd
Social Media12.01.2024