CreatAd vandaag van start

Vorig artikel Volgend artikel
CreatAd vandaag van start

Sander de Jonge en Lucas Tieleman hebben vandaag een nieuw marketingplatform gelanceerd onder de naam CreatAd. Een online netwerk met meer dan 150 actieve creatieven. Door middel van het concept User Generated Advertising biedt CreatAd marketeers de mogelijkheid om rechtstreeks briefings uit te zetten onder creatieven.

Anderzijds biedt het creatieven uit alle disciplines de mogelijkheid om werk te maken voor aansprekende merken en organisaties. Het is de bedoeling dat CreatAd in 2009 uitgroeit tot de grootste creatieve community van Nederland.

Sander de Jonge, directeur: "We zien twee duidelijke trends op het internet, die van User Generated Content en die van Social Networking. Met CreatAd spelen wij in op beide trends door de krachten ervan te combineren." Samen met aansprekende merken wordt er aan de consumenten gevraagd om reclame te maken, het User Generated aspect. Vervolgens vragen we diezelfde mensen hun creatieve output te verspreiden binnen de sociale netwerken waarin ze actief zijn. Het merk benoemt één van de inzendingen tot winnaar, maar de community speelt een belangrijkere rol in het CreatAd beloningssysteem. Lucas Tieleman: "De drie inzendingen met de meeste punten, gegeven door de community, vallen ook in de prijzen. Hierdoor laat het publiek precies zien hoe een merk bij hun leeft."

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies