Re-design Telegraaf.nl zorgt voor flink meer bezoek

Vorig artikel Volgend artikel
1198840097telegraafnieuw

De laatste STIR-cijfers laten zien dat de website Telegraaf.nl sinds het re-design in korte tijd een grote sprong voorwaarts heeft gemaakt. De nieuwssite is samen met NU.nl marktleider in het segment nieuwssites.

NU kwam voor november 2007 uit op een bereik van 23% (22.5 in oktober). De Telegraaf volgt daarna met 22.8, aldus de STIR (was 16.2 in oktober). Daarna volgt het AD op afstand met 12.5% en de Volkskrant met een bereik van 10.6%.

Begin november is De Telegraaf in een nieuw jasje gestoken. Dat is kennelijk bij de lezers aangeslagen, want het bezoek aan Telegraaf.nl nam flink toe. Met name het verkeer op Telesport en Privé groeide aanmerkelijk.

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies