Hoe kom je aan informatie over financiële diensten over sparen, verzekeringen, aandelen en credit cards? Niet via radio of televisie maar via vrienden en Internet zo blijkt.
Hieronder een overzichtje van wat het Interactive Advertising Bureau en PricewaterhouseCoopers (IAB/PwC) hebben onderzocht. Zoals wij met Search ook al veel ervaren in de financiële wereld is dat financiële producten goed verkopen op Internet, met ‘low-investment financial products’ als koploper.
Hoe kom je aan informatie over financiele diensten?
Sparen: Vrienden 53% Internet 17% Kranten&magazines 7% TV Radio 8% DM – Overig 8%
Verzekeren: Vrienden 55% Internet 20% Kranten&magazines 5% TV Radio 7% DM – Overig 6%
Aandelen: Vrienden 28% Internet 26% Kranten&magazines 11 TV Radio 4% DM – Overig 10%
Credit Cards: Vrienden 19% Internet 26% Kranten&magazines 11% TV Radio 9% DM – Overig 6%
Verder lezen over Televisie
Entertainment28.03.2024
4 dingen die je moet weten als je aan een tv-programma meedoet
Gadgets15.03.2024
Vijf veelgestelde vragen over tv’s beantwoord
Social Media13.03.2024
X wil het plekje van YouTube innemen met lange video’s op tv
Video13.03.2024
YouTube op televisie krijgt meer focus op reacties
Gadgets12.03.2024
Schermen veroorzaken communicatie-achterstand bij kinderen
Gadgets11.03.2024
TV kopen? Dit is het verschil tussen LCD, OLED, QLED en mini-led
Entertainment09.03.2024
Wie is de Mol S24 – Finale: wie is uiteindelijk De Mol?
En de Mol is...Entertainment02.03.2024