Spin-monitor

Vorig artikel Volgend artikel

De stichting SpinAwards en Media Plaza, in samenwerking met de branchevereniging DDMA, lanceren binnenkort de SpinAwardsMonitor. "Breedband maakt ook nieuwe vormen van interactieve marketing mogelijk. Innovatieve marketingcampagnes lieten zien in welke richting online marketing zich ontwikkelt. Om daar nog beter inzicht in te krijgen wordt de Monitor gelanceerd"

De monitor moet elke zes maanden helderheid geven over de huidige en toekomstige trends en ontwikkelingen op het gebied van interactieve marketingcommunicatie in Nederland. Onduidelijkheid over de opbrengsten is momenteel nog (te) vaak de reden om niet in deze marketingvorm te investeren, denken de initiatiefnemers. Een gemiste kans want door de snelle groei van breedband (2 miljoen aansluitingen al in Nederland) wordt interactieve marketing steeds belangrijker. Er nu mee aan de slag gaan is een doeltreffende manier om de aandacht van nieuwe klanten te krijgen.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies