Webwinkelvakdagen onderzoekt online marketing thuiswinkelbranche

Vorig artikel Volgend artikel
1196077201webwinkelvakdagen

OGZ, de organisatie achter de Webwinkel Vakdagen, is van mening dat in Nederland te weinig onderzoek wordt gedaan naar de inzet van diverse (online) media in diverse branches en sectoren. Daarom is het in aan loop naar de Webwinkel Vakdagen in samenwerking met Traffic Builders een onderzoek gestart.

De partijen onderzoeken de inzet van en ervaring met diverse online marketing methoden en de stand van zaken in de Nederlandse thuiswinkelbranche. Doel van dit onderzoek is om in het kader van de Webwinkel Vakdagen 2008 een goed beeld te schetsen van de online marketinginstrumenten die door de thuiswinkelbranche worden ingezet, met in het bijzonder aandacht voor het onderwerp 'zoekmachinemarketing'. Doelgroep van het onderzoek is de thuiswinkelbranche, specifiek webwinkels, maar ook toeleveranciers.

Volgens de initiatiefnemers kan je door deel te nemen veel leren over je concullega’s, je ontvangt immers een gratis rapport. Leuke bijkomstigheid is de kans op het wijnpakket als je deelneemt aan het onderzoek. De resultaten worden bekend gemaakt op de Webwinkelvakdagen. Of je alleen een wijnpakket krijgt als je daar komt is niet helemaal duidelijk ;).

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies