Beltegoed of BelJeBezopen?

Vorig artikel Volgend artikel
1102442547clip_image002

[Igor Beuker] Mobiele zuipschuiten in Australia kunnen gebruik maken van een nieuwe dienst van MVNO Virgin Mobile. Voor dat men een avondje gaat stappen, kan de beller een blacklist doorgeven aan Virgin. Hiermee voorkomt de stapper dat hij/zij diep in de nacht, straalbezopen zijn/haar ex gaat stalken. Of z'n baas gaat uitmaken voor rotte vis. Via een enquête onder 409 abonnees, ontdekte Virgin Mobile dat 95% van de onder vraagden wel eens dronken begon te bellen.

30% van deze telefoontjes ging naar ex partners, 19% naar huidige partners en 36% naar andere mensen, waaronder vaak de baas. Pijnlijk, want dronken mensen kunnen de waarheid wel eens spreken ;-) Van de ondervraagden gaf 55% aan dat men 's morgens met een kater, eerst het mobieltje pakte, om te kijken wie men de afgelopen nacht telefonisch had lastiggevallen, vergeleken met 8% die eerst naar een anti-hoofdpijn tablet greep.

Opvallend detail is dat Virgin Mobile, slechts MVNO (geen eigen mobile netwerk) het enorm goed doet in de UK. Zou dat bewijzen dat een goed marketing apparaat belangrijker is dan het hebben van een eigen mobiel netwerk? Of dat Richard Branson zo'n succesvolle marketeer is, omdat ie gewoon naar z'n doelgroep luistert? Ik denk 't laatste? En u?

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies