De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Eerder deze week kondigde Blizzard Entertainment aan dat ze opnieuw een aantal mijlpalen hebben bereikt. Meer dan 1,1 miljoen kijkers bekeken de 21-uur durende wereldwijde uitzending van lanceringen en vieringen van de StarCraft II-community. Het gemiddeld aantal kijkers was volgens onderzoeksbureau Twith meer dan 125.000. Aan het einde van de eerste twee dagen na de lancering was het spel maar liefst 1,1 miljoen keer verkocht wereldwijd, zowel via retailwinkels als digitale verkoop.
“We want to thank the global StarCraft community for the incredible passion and support they’ve shown for Heart of the Swarm,” vertelde Mike Morhaime, CEO en mede-oprichter van Blizzard Entertainment. “In addition to a brand-new single-player campaign, we added a ton of enhancements with this expansion to make StarCraft II even more fun to play, and more exciting to watch. We’re pleased to see gamers and eSports fans around the world enjoying Heart of the Swarm.”
Volgens Sundance DiGiovanni, CEO van Major League Gaming, is StarCraft II nu al één van de belangrijkste spellen bij evenementen van Major League Gaming sinds de lancering van Wings of Liberty. Heart of the Swarm veroorzaakte nog veel meer opgewekte gamers, waardoor ze nu al uitkijken naar de toekomst van de StarCrast II-reeks.
Verder lezen over Games
Gaming23.04.2024
Dit zijn de vier ‘gemene’ emotes die je kunt uitschakelen in Fortnite
Gaming17.04.2024
AI is gearriveerd in gaming – hoe wordt de technologie gebruikt?
Gaming15.04.2024
Zo ziet de trailer van Grand Theft Auto 6 eruit in het echt
Gaming11.04.2024
Netflix Games Review: Dead Cells is lekker hardcore
Gaming28.03.2024
Zo omzeil je drukke servers in Call of Duty
Gaming26.03.2024
Sonic krijgt zijn eigen Fall Guys-achtige game: Sonic Toys Party
Gaming20.03.2024
Netflix Games-review: Immortality speelt weg als een film
Gaming20.03.2024