Brendan McNamara over L.A. Noire

Vorig artikel Volgend artikel
Brendan McNamara over L.A. Noire

Of het spel voor iedereen zal zijn, valt nog te bezien maar L.A. Noire is zonder meer een van de meest bijzondere gametitels van dit jaar. Met name de techniek erachter gooit hogen ogen. MotionScan maakt het mogelijk de mimiek van bestaande acteurs van vlees en bloed zo levensecht mogelijk in een spel tot leven te wekken. En laat dat nu bij een spel waarbij ondervragingen en het daarbij raden of iemand liegt of informatie achterhoudt extra goed van pas komen.

Gamecowboys sprak met Brendan McNamara, de grote man van de Australische studio Team Bondi dat voor Rockstar momenteel de laatste hand legt aan L.A. Noire. McNamara is geen onbekende in de industrie. Hij was lange tijd Director of Development voor Sony Computer Entertainment’s Team Soho Studio in London, alsook schrijver en director voor de PlayStation 2 game The Getaway. Lees het hele interview op Gamecowboys.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies