NLGD: Brands, games en topcases

Vorig artikel Volgend artikel
NLGD: Brands, games en topcases

Het befaamde gamefestival NLGD Brands and Games 2009 kent nog meer topcases. DutchCowboys heeft de exclusieve scoop met betrekking tot nog meer toevoegingen. Zo is GR8 Industries toegevoegd aan het programma. Het toonaangevende sportmarketing-bureau met veel ervaring in de F1 presenteert zich tijdens het festival samen met Codemasters. Op Brands and Games laten ze voor het eerst hun gezamenlijke plannen zien waarbij F1 en de mogelijkheden voor merken centraal zal staan.

Zie http://www.gr8racing.com/#/News/0/CODEMASTERS_KIEST_GR8_INDUSTRIES/
 
Tevens is O.B. (Johnson&Johnson) en de markante Pyjama party campagne in de Habbo community toegevoegd als case aan programma.

Gamepoint en KWF Kankerbestrijding maken op Brands and Games de kersverse resultaten bekend van hun gaming 'joint venture'. Tipje van de sluier: Op dit moment wordt er meer dan 8.000 uur per dag bingo gespeeld in de speciale virtuele Fight Cancer Bingo hallen!

Tot slot een voortzetting van de gamingcampagne van Ola en Nickelodeon. Op Brands and Games wordt een preview gegeven van wat de kids deze lente en zomer kunnen verwachten!

Patrick Petersen

Patrick is auteur, internet-ondernemer, spreker, docent en fanatiek blogger.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies