NVPI Interactief wordt sponsor van 'Games in Concert'

Vorig artikel Volgend artikel
1194612206gamesinc

Deze week maakt de NVPI Interactief bekend zich als sponsor te verbinden aan het muzikale evenement ‘Games in Concert’.

De ondersteuning maakt deel uit van de Vitamine G: Gamen is Goed! campagne. Welke eerder dit jaar van start is gegaan met als doelstelling: de positieve effecten van gamen meer bekendheid te geven onder een breed publiek (gamenisgoed.nl).

Wouter Rutten, Hoofd Communicatie van de NVPI: "Een samenwerking met Games in Concert past uitstekend binnen de campagne Vitamine G: Gamen is Goed! Dit muzikale evenement spreekt een breed publiek aan, niet alleen de fervente gamers. Het unieke aan Games in Concert is juist dat het iedere cultuur- en muziekliefhebber de mogelijkheid biedt om de waarde van games als creatief en muzikaal product zelf te komen ervaren. Het onderstreept dat de game-industrie, naast dat een marktgedreven, ook een heel creatieve sector is, met een volledig eigen stempel."

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies