Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Altijd leuk om te zien dat Nederlandse bedrijven het internationaal goed doen. De Spill Group, exploitant van gameportals, noteert in de ComScore Media Metrix, de vijfde plaats in de categorie Online Games. Met slechts giganten als Yahoo! Games, MSN Games, Miniclips en EA Online boven zich, een felicitatie waard. Rein & Co: bij deze.
Nummer 1, Yahoo! wist 53 miljoen bezoekers aan zich te binden en was goed voor een ruim 36.000 uur amusement. De Spill portals opgenomen in het onderzoek trokken in augustus ruim 17 miljoen unieke bezoekers, goed voor een slordige 18.000 uur online gameplezier. Nog niet alle Spill portals zijn in het ComScore onderzoek opgenomen. Naar eigen opgave trekt het totale Spill Group netwerk, met portals in ruim 20 landen, maandelijks meer dan 45 miljoen bezoekers.
In Nederland exploiteert Spill onder meer de gameportal spelletjes.nl
Verder lezen over Games
Gaming23.04.2024
Dit zijn de vier ‘gemene’ emotes die je kunt uitschakelen in Fortnite
Gaming17.04.2024
AI is gearriveerd in gaming – hoe wordt de technologie gebruikt?
Gaming15.04.2024
Zo ziet de trailer van Grand Theft Auto 6 eruit in het echt
Gaming11.04.2024
Netflix Games Review: Dead Cells is lekker hardcore
Gaming28.03.2024
Zo omzeil je drukke servers in Call of Duty
Gaming26.03.2024
Sonic krijgt zijn eigen Fall Guys-achtige game: Sonic Toys Party
Gaming20.03.2024
Netflix Games-review: Immortality speelt weg als een film
Gaming20.03.2024