Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen
Je bekijkt één keer een paar schoenen op een willekeurige grote website en vervolgens zie je die schoen overal terugkomen, op iedere webpagina die je bezoekt. Mooie schoenen? Misschien… maar je hoeft ze echt niet op iedere website wéér tegen te komen.
Maar wat nu als je die plek, waar normaal dat paar schoenen voorbij zou komen, op een veel nuttigere manier zou kunnen invullen. Door heel old-school, post-its met herinneringen te plakken bijvoorbeeld. 3M, het bedrijf van de bekende post-it’s, besloot dit idee te realiseren.
In Rusland is hier mee geëxperimenteerd en het resultaat ziet er super goed uit. Het is niet alleen heel handig (want je wordt continu herinnerd aan de items op je to-do-list in plaats van dat paar schoenen dat je helemaal niet nodig hebt), het ziet er ook nog eens een stuk vrolijker uit dan de stad retargeting-ads.
We hopen dat de technologie snel écht geïntroduceerd wordt, zodat we hier ook daadwerkelijk gebruik van kunnen maken. Bekijk onderstaande video en wedden dat jij net zo enthousiast bent!
Verder lezen over Online Advertising
Advertising10.04.2024
Adverteren in een podcast: hoe effectief is dat?
DC Business06.03.2024
Eindhoven Airport heeft in Techonomy een nieuwe digitale partner
Nieuws05.02.2024
Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu
Hersenspoeling door veelvuldig adverteren blijkt te werken!Advertising10.01.2024
3 voorspellingen voor de beste privacy-first advertenties in 2024
Video22.11.2023
Waarom YouTube ineens een stuk trager is geworden
Nieuws07.11.2023
Nieuwe regels voor politieke advertenties in de EU
Ze gelden echter nog niet voor de Nederlandse verkiezingen van 22 novemberSocial Media03.10.2023
Reclames kijken op TikTok? Je kunt het straks afkopen
Social Media02.09.2023