De kracht van QR codes en een simpel idee, AH waar wachten jullie nog op?

Vorig artikel Volgend artikel

In Zuid-Korea heeft supermarktketen #2 Tesco met behulp van een slimme toepassing met QR codes de aanval ingezet op E-Mart de #1 van het land. Zeg maar AH vs Jumbo.

De supermarktketen heeft voor de uitvoering van hun idee wel eerst haar naam verandererd in Home plus. Daarna werden realistische posters (met de exacte indeling uit de winkels) opgehangen in metro-stations. Wachtend op de metro kun je nu met behulp van je mobiele telefoon winkelen. En tegen de tijd dat je thuiskomt worden je boodschappen keurig bezorgd. AH waar wachten jullie nog op ! (Bron)

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en een digitale nomade. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies