Irene is tekstschrijver en blogger. Naast schrijven vindt ze het leuk om hard te lopen en de wereld rond te reizen. Of dat nu korte of lange trips zijn, een verre reis of een bestemming in eigen land. Ze leest dan ook veel reisverhalen om inspiratie op te doen en schrijft graag haar eigen belevenissen op. Omdat ze vindt dat elke plek iets bijzonders heeft, reist ze voor Travelvalley overal naartoe. Ook in haar vrije tijd ontdekt ze graag de wereld en af en toe gaat ze een tijdje weg om als digital nomad vanaf de andere kant van de wereld te werken.
Steeds meer webshops zetten in op snelle levertijden. Vandaag voor 22.00u besteld, morgen in huis. Toch blijkt dat wij Nederlanders helemaal niet zo graag meer betalen voor snelle bezorging. Sterker nog, 70% van de consumenten in ons land is bereid om langer op de levering te wachten als er minder bezorgkosten worden gerekend. Uitzondering op de regel: de boodschappen. In dat geval betalen we wel graag iets meer voor een snelle bezorging. Deze cijfers komen uit een onderzoek dat is uitgevoerd door Descartes.
Op kleding en schoenen willen we best iets langer wachten
Als we online kleding, elektronica of meubels bestellen, dan willen we best iets langer wachten als we minder bezorgkosten hoeven te betalen. In ieder geval weten we blijkbaar ook dat er op online bestelde meubels sowieso een langere levertijd zit, want daarvoor betalen we, naast mode-artikelen, het minst graag extra om het snel in huis te hebben.
Verder lezen over Online Shop
Technology08.10.2024
Is de kassaloze supermarkt mislukt?
Online07.10.2024
Heb je een webwinkel, let dan goed op hoe je knoppen heten
Online24.09.2024
Dit is het verschil tussen Riverty en Klarna
Online23.09.2024
Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat
Online05.09.2024
Bol verhoogt de prijs van zijn Select-abonnement
Online04.09.2024
Consument is onvoldoende geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen
Online30.07.2024
Worden je Temu-bestellingen straks duurder?
Online13.07.2024