Pifworld wint weer interactieve media award

Vorig artikel Volgend artikel
Pifworld wint weer interactieve media award

Reden voor een feestje bij goede doelen platform Pifworld. Net als vorig jaar, won het bedrijf de IMA Best in Class Award in de categorie Charity.

De Best in Class Award, uitgereikt door de Interactive Media Council, is een jaarlijkse internationale prijs die wordt toegekend aan organisaties die excelleren in design en ontwikkeling. Pifworld kwam van de 113 aanmeldingen als winnaar uit de bus. Het juryrapport stelt: "Het winnen van deze award geeft aan dat het project aan alle basale standaarden voldoet en daar zelfs aan voorbij streeft en zo het meest professionele werk op internet vertegenwoordigt."

De jury, bestaande uit vooraanstaanden op het gebied van webdesign, advertising, public relations, publishing en andere industrieën (zoals Microsoft, CNN en The New York Times), beoordeelde de website op vijf criteria variërend van design en content tot gebruiksvriendelijkheid. Pifworld scoorde maar liefst 480 van de 500 punten. Een niet alledaagse score, zoals ook de jury opmerkt: "Een prestatie die alleen een fractie van de websites in de jaarlijkse IMA competitie verdient."

Harmen van Doorn, oprichter van Pifworld, in een reactie: "Interactiviteit en transparantie staan bij ons hoog in het vaandel. Deze award bevestigt de online trend in de goede doelen wereld. We zijn dan ook erg trots deze prijs voor de tweede keer op rij te winnen."

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies