De Dutchcowboys Daily van 31 januari 2018

De Dutchcowboys Daily van 31 januari 2018

Vorig artikel Volgend artikel

In de Dutchcowboys Daily vind je nieuwe, opvallende, leuke, interessante of niet te missen weetjes van de dag! Plus alle dingen die wij gewoon kwijt willen. Dit zijn ze van vandaag, woensdag 31 januari 2018.

SodaStream en The Mountain zoeken Nederlands talent

SodaStream lanceert vandaag de wereldwijde campagne “Join the Revolution” om uniek talent te werven in 45 landen. Ook in Nederland, waar het bedrijf een groeispurt heeft doorgemaakt die dit jaar wordt doorgezet. Thor Björnsson, The Mountain uit Game of Thrones, speelt samen met CEO Daniel Birnbaum de hoofdrol in de ludieke video.

Thor Bjornsson Join the Revolution

CUPRA groeit uit tot zelfstandig merk

SEAT lanceert CUPRA als een nieuw, opzichzelfstaand merk. Het eerste eigen CUPRA-model wordt op de autoshow van Genève (8 – 18 maart) geïntroduceerd. In Nederland wordt een select aantal gespecialiseerde CUPRA-dealers aangesteld, waar consumenten straks terecht kunnen voor de optimale merkbeleving.

Under Armour lanceert HOVR, nieuwste innovatie op het gebied van demping

Vandaag heeft Under Armour de nieuwste innovatie op het gebied van demping gelanceerd: het HOVR-platform. Het is een schokdempende laag gemaakt van schuimstof die de perfecte druk en demping biedt. Het gebruikte schuimcompound is gemaakt in samenwerking met leading innovator Dow Chemical. Dankzij dit nieuwe systeem biedt deze schoen alles wat een hardloper nodig heeft: ondersteuning, energy return en schokabsorptie.

under-armour-hovr-phantom

Wat is een blauwe supermaan en kan ik die vandaag zien?

Een extreem weinig voorkomende combinatie van factoren zorgt er voor dat we in Nederland woensdag een blauwe supermaan kunnen gaan bekijken in de hemel. Maar wat is dat precies?

De supermaan kennen we nog wel uit 2016: het is het moment dat de maan het dichtste bij de aarde staat qua baan en daardoor tot wel 30 procent helderder en 15 procent groter is voor het blote oog dan normaal.

Voetbal Inside komt ook met City Trips

De populariteit en aandacht voor Europese topcompetities neemt steeds meer toe. Nederlandse voetbalfans zijn steeds vaker te vinden in buitenlandse voetbalstadions. Voetbal Inside speelt daar samen met VoetbalTravel op in en ze lanceren vandaag ‘Voetbal Inside City Trip’.

Deze site richt zich op voetballiefhebbers, die graag willen afreizen naar de mooiste voetbalsteden in Europa. Fans kunnen er gemakkelijk een complete voetbalreis naar hun favoriete buitenlandse club samenstellen.

VI-city-trip

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies