Terwijl we nog steeds wachten tot de Meta Ray-Ban-bril uitkomt en alles kan, komt Meta alweer met de volgende. Het pakt het wel iets anders aan ditkeer: niet alleen kiest het voor een ander merk, het kiest ook voor een augmented reality-bril in plaats van alleen een slimme bril.
We verwachten dat de bril, net als de Spectacles van Snap, wordt voorzien van speciale glazen waarin informatie kan worden geprojecteerd op de echte wereld. Of Meta ook zo ver gaat als Snap is nog afwachten, want er is wel een teaser geplaatst, maar die geeft eigenlijk niets weg.
Meta kiest waarschijnlijk voor Oakley omdat het een sportiever montuur is dan de gemiddelde Ray-Ban. Of sportiviteit ook iets met de AR te maken heeft, dat is afwachten.
Het wachten duurt niet lang meer: 20 juni zou er meer informatie volgen over de samenwerking tussen het social mediabedrijf en de brillenmaker. Er is nog weinig van gelekt, dus we zijn erg benieuwd of het een full-on AR-bril is of toch een iets eenvoudiger apparaat.
LEGO en het Van Gogh Museum zijn close. Nu is er een nieuwe set aangekondigd, maar er is er wel maar 1 van op de wereld:...
Instax-camera's zijn leuk, maar het is soms een uitdaging om er een goede foto mee te maken. 5 tips voor goede foto's...
Garmin heeft een opvallende nieuwkomer gepresenteerd in zijn bekende Edge-lijn: de Edge MTB. Voor het eerst brengt het...