Floyd is journalist en al jarenlang als razende reporter werkzaam in de (landelijke) media. Daarnaast een passievolle podcastmaker en hij staat graag voor of achter de camera.
De Formula 1 en Zoom gaan intensiever met elkaar samenwerken. Deze uitgebreide samenwerking omvat meerdere contactmomenten gedurende de komende raceseizoenen.
Als onderdeel van de samenwerking levert Zoom uitgebreide communicatiediensten en werkt het samen met de Formule 1 om tijdens én na de coronapandemie nieuwe mogelijkheden voor business en hospitality aan te bieden via unieke live sportevenementen.
Virtual Paddock Club was in 2020 de start
In 2020 verzorgden beide partijen al samen de Virtual Paddock Club. Dat wordt dit seizoen voortgezet als onderdeel van de nieuwe samenwerking. Gasten die tijdens de 21 races dit seizoen lid worden van de Virtual Paddock Club, kunnen deelnemen aan een reeks op maat gemaakte, virtuele hospitality-ervaringen, waaronder live updates en commentaar van legendes uit de motorsport.
Daarnaast kunnen gasten tijdens een aantal races aansluiten bij een ter plekke georganiseerde Virtual Paddock Club, waarbij uiteraard de lokale coronamaatregelen en voorschriften worden nageleefd. Gasten krijgen tijdens deze races ook toegang tot Zoom Rooms in de Paddock Club Business Lounges voor zakelijk gebruik. Zo kunnen F1-gasten, F1-teams en partners van over de hele wereld zowel ter plekke als virtueel genieten van een naadloze, exclusieve ervaring, aldus Zoom.
Zoom gaat alle communicatie doen bij de F1
Zoom wordt het officiële unified communications platform van de F1. Gebruik van het Zoom platform helpt de organisatie duurzaamheidsdoelstellingen te behalen, door vergaderingen zoveel mogelijk virtueel te organiseren om CO2-uitstoot te verminderen.
“We zijn blij dat we ons partnerschap met Zoom uitbreiden na onze succesvolle samenwerking aan de Virtual Paddock Club afgelopen jaar”, zegt Ben Pincus, Director of Commercial Partnerships, Formula 1. “Zoom wordt het officiële unified communications platform van de Formule 1 en we zullen diensten van Zoom ook uitrollen in de bredere organisatie. Met de voortzetting van deze samenwerking zullen we samen blijven innoveren.”
“We zijn verheugd onze samenwerking met de Formule 1 voort te zetten en uit te breiden tot een meerjarig partnerschap dat uitgebreider is dan voorheen”, zegt Janine Pelosi, CMO van Zoom. “Het raceseizoen van 2020 heeft aangetoond dat de Virtual Paddock Club ondanks alle corona beperkingen een aantrekkelijke VIP-sportervaring kan bieden. Dit nieuwe seizoen is een kans om een naadloos, hybride model op te zetten dat virtuele en on-site ervaringen waar mogelijk combineert en zo het beste van beide biedt aan organisaties en hun VIP’s. We zijn trots om samen te werken met de F1 en onze technologie in te zetten om de toekomst van sportevenementen mede vorm te geven terwijl we organisaties ondersteunen in hun duurzaamheidsambities.”
[Fotocredits: Getty Images / Red Bull Content Pool]
Verder lezen over Auto
Automotive04.12.2024
Verkeershufters trekken zich echt wat aan van brief politie
Automotive03.12.2024
Automerk Jaguar is niet wat het was: maar is dat slecht?
Automotive26.11.2024
Er komt een elfde Formule 1-team bij in 2026
Automotive15.11.2024
De mooiste auto’s uit de geheime collectie van Alfa Romeo
Gadgets13.11.2024
Waarom je Spotify Car Thing niet moet weggooien
Automotive09.11.2024
Abarth 600e: is de elektrische schorpioen zijn logo waard?
Automotive30.10.2024
Lancia herpakt de rallygeest met Lancia Ypsilon Rally 4 HF
Automotive24.10.2024
De automatische noodrem op auto’s redt meer levens dan ooit
Verder lezen over Bellen
Mobile14.12.2023
5 redenen om voor een zakelijk sim only-abonnement te kiezen
Nieuws05.07.2023
Pakkans smartphone gebruik achter stuur gaat omhoog
Slimme flitspalen verschijnen vanaf 2024 langs de Nederlandse wegenMobile12.04.2023
We bellen en sms’en weer veel minder
Voorraad 06-nummers nog steeds schaarsNieuws24.11.2022
Verbod op dure doorschakeldiensten voor 0800-nummers
Online20.10.2022
Videobellen op WhatsApp makkelijker door linkjes
Mobile10.06.2022
Waarom de rode, typisch Engelse telefooncel nog niet verdwijnt
Mobile06.06.2022
Rustig bellen in peperdure telefooncellen bij Buitenlandse Zaken
Buitenlandse Zaken koopt 60 ‘telefooncellen’ van 127.000 euro per stuk!Mobile17.05.2022
Bellen of appen achter het stuur in België: Doei rijbewijs!
Rijbewijs wordt direct ingevorderd en komt pas acht dagen later terugVerder lezen over Online Video
Video27.11.2024
Langverwachte OpenAI-videotool Sora is nu online: niet door OpenAI
Online26.11.2024
Zoom is nu een AI-bedrijf zodat je een dag minder hoeft te werken
Video15.11.2024
Je kunt binnenkort makkelijker geld verdienen op Spotify
Video01.11.2024
TikTok-video’s van meerdere delen moeten verboden worden
Video18.10.2024
YouTube test weer Lite-abonnement, maar juich niet te vroeg
Artificial Intelligence16.10.2024
Adobe introduceert generatieve AI-video’s op basis van foto’s
Artificial Intelligence15.10.2024
YouTubers boos omdat hun stemmen worden gestolen door AI
Online09.10.2024