Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
“The transformation of the online species, the rise of the video generation.“
Ook Ted curator Chris Anderson is ervan overtuigd, als organisatie kun je online video als communicatie-instrument beter niet links laten liggen. Zet jouw bedrijf online video al in als communicatie, marketing, reclame of verdien-instrument, gaan jullie hiermee binnenkort van start of oriënteren jullie je momenteel nog? Op dinsdag 7 december aanstaande vindt de Online Video Summit 2010 plaats in de Westerunie te Amsterdam, nu de 2e editie en wederom georganiseerd door Waddameeting i.s.m. de taskforce Online Video Advertising van IAB Nederland.
Inzichten, ervaringen en resultaten worden gedeeld door zo’n 15 sprekers uit binnen- en buitenland van onder meer Jet-Stream, ABN AMRO, GoViral, KPN, Reelseo, IAB, Tremor Media, Sapa Pana Travel, Abouthorses TV, SuperHeroes, Rabobank, Oncology TV, Sport 1, Consumentenbond en Kia Motors.
Hoe gebruiken bedrijven als ABN AMRO, Rabobank en Kia Motors ieder op hun eigen manier online video om hun doelgroep te bereiken? Hoe effectief is het ten opzichte van de andere kanalen en wat zijn de belangrijkste lessen en opgedane inzichten? Hoe realiseer je kostenefficiënt waardevolle video-content en hoe integreer je de kennis en activiteiten aangaande ‘online video‘ optimaal binnen je eigen (marketing-communicatie) organisatie?
Naast deze organisaties, zullen ook sprekers van Reelseo (US) en GoViral (UK) uitgebreid ingaan op online video als marketing en communicatie-instrument. Belangrijke vragen die zij beantwoorden zijn onder meer: hoe genereren wij het gewenste bereik voor onze video’s, wat is de rol van social media hierbij en hoe optimaliseer je de vindbaarheid van de eigen video content?
Ook alle ‘need-to-know’ aspecten van online video advertising komen natuurlijk ruimschoots aan bod op deze dag. Adverteerders schijnen in hun nopjes te zijn met deze nieuwe advertentie-vorm, getuige de zeer sterke groei die zij -ook in Nederland- doormaakt.
Sprekers over ontwikkelingen, ervaringen en resultaten ten aanzien van online video advertising komen van organisaties als KPN, IAB Nederland, Tremor Media (2e netwerk in de VS), Superheroes, maar ook bijvoorbeeld van een kleine niche speler als Sapa Pana Travel, die tailor made reizen aanbiedt naar Zuid Amerika en sinds dit jaar experimenteert met video advertising op YouTube. De ‘ins & outs’ van verschillende online video verdien-modellen worden eveneens uitvoerig belicht op deze dag door sprekers van organisaties als Sport 1, Abouthorses TV, Oncology TV en Consumentenbond.
Benut deze dag om de mogelijkheden van online video voor jouw organisatie in kaart te brengen en te kunnen realiseren!
Registreer je nu en profiteer naast de 100 euro early bird korting (tot maandag aanstaande) nog van 100 euro extra korting door gebruik te maken van deze code: DCGO (vul deze in bij ‘promocode’ op de registratiesite). Zie www.onlinevideosummit2010.com voor alle informatie en registratie.
Verder lezen over Online Video
Social Media17.04.2024
TikTok betaalt mensen 38 cent per uur om TikTok te kijken
Video08.04.2024
10 populaire wetenschap-YouTubers die je zeker moet volgen
Social Media04.04.2024
Snapchat wil je tijd besparen bij video’s maken
Online28.03.2024
LinkedIn kopieert functie die TikTok heeft bedacht
Online25.03.2024
5 manieren waarop AI je videomeetings gaat beïnvloeden
Technology24.03.2024
OpenAI introduceert AI in Hollywood: vrees acteurs dichterbij
And so it beginsVideo13.03.2024
YouTube op televisie krijgt meer focus op reacties
Social Media06.03.2024