3 juli Mixed Media on the Beach

Vorig artikel Volgend artikel
3 juli Mixed Media on the Beach

Het al 19 jaar succesvolle concept 'Reclame on the Beach' is omgedoopt tot ‘Mixed Media on the Beach’. Een netwerkevenement voor de reclame- media- en communicatiebranche.

Volgende week op 3 juli staat Nederlands meest relaxte & hotste beachspot, Bloemendaal, in het teken van Mixed Media on the Beach. Natuurlijk ontmoet iedereen elkaar weer tijdens het altijd gezellige beachvolleyball in een ambiance van zon, zee, strand, sport, eten, drinken & feesten met collega’s en branchegenoten.

Door de nieuwe opzet vol leuke ontwikkelingen rond de sociale & mobile media, de laatste ontwikkelingen van partners en natuurlijk beachclub Republiek, wordt verwacht dat de maximale bezetting van 800 personen snel behaald zal worden.

Organisator Bakker & Clients pakt dit jaar in samenwerking met een aantal enthousiaste partners groots uit om 19 jaar traditie nieuw leven in te blazen en direct een evenement neer te zetten dat uniek is in zijn soort en de komende jaren uit moet groeien tot het toonaangevende netwerkevenement in de mediabranche. Met alle ontwikkelingen in de reclame- en mediabranche is volgens hen de tijd rijp om van een puur reclame georiënteerd evenement over te stappen op een dag waarbij alle bureaus binnen de mediabranche, offline en online, welkom zijn. Dit wordt direct vertaald in een ongekende hoeveelheid sociale en mobiele applicaties en gadgets. Enkele 'tipjes van de sluier':

* Op het terrein vereist een grote dome vol interactieve schermen en Microsoft Surface tafels.
* Liefhebbers kunnen de woeste Bloemendaalse branding trotseren per raft of kajak.
* Supersnelle powerboats scheren voorbij.
* Unieke interactieve netwerkapplicaties, met behulp van beeldschermen en digitale tafels.
* LinkedIn Live applicatie die runt op interactieve touchscreen schermen.

Via de website kan je jezelf nog altijd aanmelden. En vul je bij aanmelding de actiecode: DC01 in dan kom je in aanmerking voor een gratis bedrijfsvideo van Orangetube (t.w.v. 2.250 euro).

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies