Zweeds wodka merk met weblog

Vorig artikel Volgend artikel
1115819352svedka

Het begint dringen te worden, bij die merken die weblogs willen inzetten in hun marketingcommunicatiemix. Maar eerlijk gezegd zijn er meer merken die de plank misslaan, dan merken die snappen hoe de doelgroep te beraken.

Het Zweedse wodka merk Svedka heeft de pretentie te laten zien dat branded weblogs wel degelijk goed kunnen zijn. Mijn eerste indruk is dat het er authentiek en goed uitziet.

Daarnaast is er een grote relevantie met hun merk en merkwaarde. Het blog wil de bezoekers meenemen naar de donkere kant van het uitgaansleven.

De baas zelf aan het woord van Svedka: Our intention for GardenOfSweden.com is to be one of the first branded weblogs to get it right," says Guillaume Cuvelier, managing director of Svedka. "This is not about banner ads, but about bringing our brand's point of view and perspective on the world to life through branded content."

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies