Het belang van weblogs?

Vorig artikel Volgend artikel
1111861288press

Afgelopen donderdag kreeg ik het onderstaande persbericht van Kobalt over de strategische samenwerking met Qi toegestuurd (zie ook Checkit ANP). Onder de handtekening van de PR manager staat vermeld dat Kobalt 'Mediabureau van het Jaar' is. Van mij mag Rene Bekker genomineerd worden voor communicatie manager van het jaar.

Waarom? Als ik het goed begrijp is het persbericht verstuurd naar alle relevante media inclusief relevante weblogs. Hiermee geeft hij aan dat weblogs een serieus en belangrijk medium zijn geworden welke op elke perslijst behoren te staan. Slim!

Steeds meer partijen gaan het nut inzien van het, mede communiceren en of inzetten van weblogs. Zo heeft bijvoorbeeld ook de stichting SpinAwards er dit jaar voor gekozen om weblogs als Marketingfacts en Frank-ly, in te zetten als 'mediapartners'.

------------------------------------- Beste redactie/weblogger,

Graag wil ik uw aandacht vestigen op het bijgevoegde persbericht. Hierin wordt de strategische samenwerking tussen full-service mediabureau Kobalt BV Media Services en digitaal reclamebureau Qi aangekondigd. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,

René Bekker PR- en Communicatiemanager

Meer content

Paul Aelen

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies